Paardjes wezen kijken, wat denken jullie??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Paardjes wezen kijken, wat denken jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:56

Vanmiddag ben ik 2 paarden wezen kijken. Als het allemaal lukt wil ik namelijk een nieuwd paard kopen!
Ik zit nu helaas met een verstuikte enkel dus ik heb niet op ze kunnen rijden, maar dat gaat volgende week gebeuren!

De Burggraaf:
Eerst nog even op stal, mijn zusje Dyon gaf haar even een brokje!
Afbeelding
En dan los in de bak! Eerst wilde ze alleen maar galloperen, maar er kwam toch ook nog wat draf uit.... Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de Calvados (XMytens)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 19:00

De Burggraaf was heel erg aanhankelijk! (stond op stal) en de Calvados ook wel maar die stond in de wei dus die rende liever hard weg dan dat ie even kwam knuffelen! Tong uitsteken haha

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 19:09

Die calvados heeft nog nauwelijks spieren dus daar kan het ook aan liggen he! Daar moet echt nog goed mee getraint worden!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 19:24

De Burggraaf is 7 of 8 (ze konden het papier zo niet vinden) en de Calvados is 7

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 19:25

dutske schreef:
de eerste vind ik leuker, aar ik denk ook dat ze heter is dan de calcados, ook te zien met welke paaerden jij het liefst rijdt, de coolere of de hetere?


Ik rij liever met de hetere hoor.... Haha! Morgen moet de Burggraaf trouwens wedstrijdsppringen! Dus dan ga ik kijken! Ik zal proberen wat foto's te maken!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 10:09

gomir schreef:
Ze draven alletwee niet verkeerd en die burggraaf is best aardig in het type(calvados kan ik slecht beoordelen op deze foto's), maar die hals...Veel te kort en massief, er lastig om die er fijn doorheen te krijgen denk ik.

Calvados vind ik wel een aardig dier, maar die ziet er eerder uit als drie dan als 7 Bloos (ik dacht trouwens dat je een jonkie wilde Verward Die van mij vond je met zijn 8 jaar te oud Knipoog )


Dat wil ik ook nog steeds hoor! Maar een paardje van 7 jaar die nog heel weinig heeft gelopen vind ik ook niet verkeerd, kijk die van jou was al M. Opzich heel mooi natuurlijk, maar ik wil een paard altijd graag nog veel leren!

Wat betreft die korte hals van de Burggraaf, dat was ook het eerste wat mij opviel... Maar opzich zegt dat nog niet zoveel over het er door rijden. Murphy heeft ook een hele korte hals en hij is er zeer makkelijk door te rijden (op de goede manier is dan nog wel een kunst hoor, begrijp met niet verkeerd!)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 19:23

paardjuhsgek schreef:
Die shet op die enerlaatste foto..daar zit nog een halstertouw aan vast Verward
Mooie paarden!


Die shet zat aan een ketting, weet ook niet waarom?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 00:32

Makhali schreef:
Ik persoonlijk vind de schimmel erg mooi, maar ik heb iets met schimmels geloof ik.

Succes met de keuze laat je het ons weten welke het maybe gaat worden.

gr


Tuurlijk laat ik dat weten! Ik ga volgende week ze rijden en als 1 van de 2 wat lijkt wil ik haar graag een paar weekjes op proef rijden, dus wees maar wast voorbereid op de lading foto's die komen gaat! Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 20:48

particulier... het is wel een beetje handelaar, maar niet dat hij z'n beroep er echt van heeft ofzo.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 20:56

Ik zit nogal met mijn verstuikte enkel, zou er eigenlijk woensdag pas op mogen lopen, maar gisteravond ben ik er stiekem toch weer op gaan lopen... vandaag alweer op paard gezeten!!! Dus ik ga voor woensdochtend een afspraak proberen te maken om de paarden te proberen! haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bellatrix en 46 bezoekers