Foto's van Nicole, de nieuwe pony

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Foto's van Nicole, de nieuwe pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 21:39

In dit topic staat het verhaal van haar eerste dagje op de kinderboerderij. Lieve pony is het hoor. Er zijn heel veel foto's gemaakt, maar slechts 4 met mijn digitalen. Die foto's heb ik even geupload, veel soeps is het niet, maar het geeft 'n idee Knipoog En door het uploaden is de kwaliteit ook iets veranderd helaas.

Afbeelding
Op het pleintje voor de boerderij, met mij ernaast. Brave pony (en onverantwoordelijke ik) dat ze zo blijft staan

Afbeelding
Ik erop zonder zadel.

Afbeelding
Tammy (tammyvlier op bokt) in de verte erop zonder zadel. Dit is 'n stuk uit 'n andere foto geknipt, dus vandaar de rare kwaliteit.

Afbeelding
En hier nog een keer, dit keer wat dichterbij Lachen

En? Wat vinden jullie ervan?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 07:02

Die hoeven waren mij idd ook al opgevallen, net als haar staart, die geschuurd lijkt, maar volgens de vorige eigenaar kwam dat laatste doordat ze in 'n te kleine stal met haar kont tegen de voerbak kwam.
Nouja, we merken snel genoeg of ze schuurt.

In die hoeven zit overigens maar 1 scheurtje, de hoefsmid moet sowieso binnenkort komen voor de ezels en andere pony, kan ie haar meteen ook doen.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 16:05

Dank dank voor de leuke reacties Lachen
Ze is 9 jaar jong. Officieel 10 trouwens.
Vandaag kennis laten maken met Susan (zie profiel) en dat ging goed, beetje merrie-gemiep en daarna was het goed

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 22:28

Haar vader is Niko.
*zucht* nu ben ik de rest alweer vergeten, zelfs haar volledige naam. Heb vandaag het papier ingekeken, maar niet echt opgeslagen dus.
Haar naam is iets van Nicolle (met dubbel L dus Bloos ) van de huppelpuphof ofzo.
Zal het morgen even opschrijven

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 11:13

Nee, ezelkamp is zóveel cooler. *Grijnz*. Denk ook niet dat ik deze mee krijg, want Tammy noemt haar altijd de hele tijd 'haar' pony.
Nee, Anita is véél cooler!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 13:51

Achja... verantwoordelijkheid is niet echt mijn sterkste punt als het om mezelf gaat. Normale mensen doen inderdaad een cap op als ze voor de eerste keer op een nieuw paard stappen, maar ik had én geen cap voor handen én er niet aan gedacht. Stom misschien, maar wel m'n eigen verantwoordelijkheid Knipoog

Oja, over de aandacht, die eist ze zelf wel op, haast iedereen die de stal binnenkomt (dat zijn veel mensen) wordt begroet met 'n hinnik en 'n nadrukkelijk uitgestoken neus: "Aaaaaai mij! Aaaaaai mij!" Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flicka12, madelonvdw, Mandy25, NikkivanOlst, Talindos en 21 bezoekers