nieuwe zadels voor mn paardjes :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

nieuwe zadels voor mn paardjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 21:41

hallo allemaal

nou een weekendje terug kwam ik erachter dat mijn beide zadels niet meer goed op mn paarden paste tja dikke tranen ntl want tja mijn budget is niet zo groot en westernzadels behoorlijk duur.

ik wist echt niet hoe ik het voor elkaar moest krijgen :S twee zadels in een keer aan moeten schaffen:S nou ik heb gisteren op de western experience de eerste aangeschaft
gekocht bij arthur's het is geen merkzadel maar wel een fijn zadel en naar mijn mening ook een mooi zadel.

hier een paar foto's van het zadel


Afbeelding

zoals je ziet zit er een vlekje in het leer maar ach daar zit ik toch met mn kont bovenop dus daar kon ik echt niet van wakker liggen
het is jammer maar ach. dit zadel past wel we hebben het aan verschillende testen onderworpen zoals opstappen zonder dat het aangesingeld is zadel bleef liggen op alle manieren wiebelen met het zadel
mn paard er mee gelongeerd in alle gangen en vrijheidsdressuur ermee laten doen (steigeren tellen passen ) ze heeft nog staan poepen en neej het zadel wipte niks omhoog bleef netjes zitten en steunt alleen daar waar die moet steunen

hier nog een foto'tje
rijfoto's met het zadel volgen ook wel weer een keer binnenkort moet het eerst wat mooier weer zijn

Afbeelding

het zadel was deels ingepakt met plastic tegen beschadiging en dat was er hier ook nog niet helemaal goed vanaf ook dat komt nog goed Lachen

heb van kennissen van mij ook nog even twee westernhoeden gekregen gratis en voor niks
dus dat was helemaal leuk het is dan weliswaar niet helemaal mijn pasvorm maar ach het was wel zo lief

en ook heb ik voor mn andere paardje inmiddels ook een andere gevonden Lachen

hier nog een foto van het zadel van present zal nog wel een keer rijpics maken maar het weer laat het nog niet echt toe daarbij is ze van de week ook nog gechipt Verward dus hier dan nog een keer het zadeltje van pres.

Afbeelding
ik heb er al een heerlijke buitenrit mee gereden vorige week zondag en verder zijn we nog niet weggeweest of hebben we niet meer gereden alleen maar gekroeld en gepoetst en op de wei gelopen Tong uitsteken

maar voor swerdy was het maar een probleem ik moest nml eerst mn kings kwijt zien te raken nou en die ben ik nu kwijt Lachen jeeeeeeeej
mn kings zadel is nu bij arthurs en middels bijbetaling heb ik nu een ander zadeltje bij hem gehaald.
ik kreeg wel veel minder voor mn kings terug als ik zou willen maar ja dan had ik het maar particulier moeten verkopen, dit was echter een betere oplossing ik heb nu een zadel en ben mn ander meteen kwijt

het nieuwe zadel van swerdy er zat wel een of ander onbekend merk aan vast ik heb geen idee wat het ook al weer was laat het nog wel een keer weten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en ik heb het meteen ook even goed gepast en getest en het ligt goed lekker veel schoftruimte over het ligt niet te strak en het ligt niet te los.
het zit dus gewoon prima Lachen
en mn paardje loopt er ook lekker onder het lijkt op de pics bijna zwart maar het is een dark oil.

groetjes fabske

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:44

wauw mooi zadel zeg!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:44

hey fabienne

Mooie zadels *LOL*
Het is toch wel snel gegaan zie ik zo zeg .. pasgeleden vroeg je nog of ik wist hoe je snel geld kon verdienen en nu heb je ze al *LOL*
Zien er goed uit !!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:45

maar kloppen de foto's wel??

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:49

Jah, de eerste foto's beschrijf je zadels en ik zie paardjes! Ook wel leuk, maar dat is denk niet je bedoeling...
Laatste zadels zie ik wel! Mooi hoor!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:51

wauw !! ze lijkem me fijn zitten hoor !

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 21:52

hej hej raar ik zie toch echt gewoon zadels Verward de laatste 3 is een en hetzelfde zadel
en de eerste 3 is het andere zadel Lachen thnx voor de complimenten allemaal
ik zal wel eens kijken waarom ze het niet doen Verward

groetjes fabske

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 21:56

ze zitten zeker heel fijn Lachen

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:14

Mooi zadel hoor!!
Echt precies mijn smaak!
Succes ermee Lachen

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 08:36

hej hej dankjewel allemaal voor de complimenten tja ik ben er ook erg blij meej eindelijk nieuwe zadels voor mn horsies Lachen