Foto's van mijn nieuwe auto!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Foto's van mijn nieuwe auto!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 17:55

Ja eindelijk foto's van mijn nieuwe autootje Haha! Ik ben er echt super blij mee. Je moet er alleen niet harder dan 100 mee rijden, want dan kun je je passagier niet meer verstaan Haha!
Hij rijdt echt perfect, en we zijn eergisteravond al door de blubber wezen rijden Haha!

Dit is ie van de voorkant. Er zit geen originele bumper meer op, die is vervangen door een stalen bumper. We hebben er al touw omheen gedaan, altijd handig als je gaat ofroaden en je komt vast te zitten Haha!
Er komt binnenkort nog een bullbar op
Afbeelding

En van de zijkant, hij was hier nog redelijk schoon, we hadden hem van de week alleen tijdens de proefrit al een beetje vies gemaakt Schijnheilig
Afbeelding

En na het offroaden Haha! Hij kan vast nog viezer, maar aangezien ikzelf nog nooit offroad had gereden hebben we het nog maar rustig aan gedaan Haha!
Afbeelding

En wat vinden jullie van mijn bruut Sushi monster Haha!

Oh, ik wil er graag een zelfverzonnen tekst achterop hebben (sticker). Weten jullie iets? Wij zaten aan Klein Monster in het Japans te denken. Misschien hebben jullie nog ideeën?


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 18:19

vonnie1 schreef:
He toffe auto, ben toevallig ook net aan het zoeken naar een auto en dus ook een Suzuki (Samurai) is het toch.
Heb je al ervaring met zo'n auto of is dit je eerste?
Veel plezier er mee!


Het is uberhaupt mijn eerste auto Haha! Maar ik heb me wel goed ingelicht en heb een aantal auto's gezien. Ook ga ik vaak naar ANVT ritten kijken (offroad rijden). Vandaar de passie voor deze kleine monstertjes Haha! Ze zijn echt heel goed in het terrein, iets wat voor mij een pré is Lachen
Het is een Suzuki SJ413, alleen is de buitenkant van de auto een Samurai en de handleiding ook, maar aan de binnenkant zit een plaatje van SJ413 en op het kentekenbewijs is het ook een SJ413. Het is mij dus nog niet helemaal duidelijk wat het is Haha!
Maar goed, het enige verschil tussen een SJ en een Samurai zijn de knipperlichtjes aan de zijkant, voor de rest zijn ze identiek Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 14:48

Heike schreef:
Enne dat touw maakt het nog stoerder.


Dat vond Roel dus ook Haha! We hebben het er maar omheen gedaan voor het geval we vast komen te zitten in de blubber, maar ik vind het er ook wel erg tof uitzien ja Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ellen_ov, gerlindie, JorineV, Natashaa en 81 bezoekers