mijn kleine meid

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:39

he ,,san leuk die foto op bokt ,nou zie ik hem ook een x,,bay the way,,zn ze van gina en ,uhhhhhhhhhh op wie zat ze ook alweer,,totdat ze er afvloog *LOL* *LOL* *LOL* weet echt zn naam nie meer,, OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren


goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:45

jazeker die bedoelde ik ,,mijn lieve meisje ze was zo trots op binky totdat hij aan de race ging he ,,nou voor regina dus geen binky meer *LOL* *LOL* Lachen
) he maar zie je nou dat ze toch erg kort zit,,ik zei het toch en je ziet t ,,dit is t bewijs Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! OK dan! OK dan! OK dan! woensdag weer leuke foto mkn he OK dan! OK dan! OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:12

en wat vinden jullie van mij gina op t paardje ,,t was pas de derde x weer dat ze durfte te rijden nadat ze zo van goldflower is gevallen,,en nu viel ze weer dus durft ze weer bijna nie te rijden ,,op goldje durft ze al helemaal n ie meer ,,haar eigen paardje Huilen Huilen Huilen en ik ben ook nie zo,n held dus gold word lkkr lui van t buiten spelen ,,en weinig rijden,,zonde he,,al zal gold het wel nie zo erg vinden Haha! Haha! nou melis geef ff reactie joh OK dan! OK dan! OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:13

wat dacht je ,,ik ga onder een andere naam mijn commentaar geven ,,,nou kom maar op hoor,,maakt mij nie uit *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:18

jaja ik wachtttttttttttttttttt Verward Verward Haha! Haha! Haha! En heel volwassen om via de foto van mn dochtertje commentaar te geven Maar goed wie t laats lacht lacht t best toch.En nu zou ik graag als t mogelijk is ,,ook een leuke reactie over mn dochtertje op de manege,pony,,,Binky willen krijgen ,,,bedankt lieve mensen OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren


goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:29

ja gezellie hoor ,,,en dan kan ik radje ook een x echt zien lopen OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:59

zo dat is heftig zeg ,,dan ben je er zkr net op tijd bij ,,brr wat een enge dingen hoor je toch ook de laatste tijd he ,,nou heel veel sterkte en gezondheid toegewenst ,geef haar maar een dikke kus xxx hoop jullie gauw weer te zien OK dan!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Incroyable, Majestic-12 en 23 bezoekers