mijn schatjes!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sallyke
Berichten: 25
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: westmalle

mijn schatjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 00:27

hey iedereen!
ik ga nog eens een poging doen om mijn laatste nieuwe fotos hier te zetten! ben weer eens benieuwd of ik veel commentaar ga krijgen!we zulle is beginne:
Afbeelding
dit ben ik met mijn liefste kleinste schatje!
Afbeelding
hier ben ik hem een beetje aant het plagen Bloos!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XAAAAPkcEWDn6RB8fyX6HIH53QCQl79upeGBoBwJirW720KZz5!za8J*fP5HQ8VYWVt!zS0ugpPAojyhgaUx3MhYIqcCvJQzVKl1oFyVvftX7LyDRKcfOf0f*U3GBONF*TsJCLWnNYA/posere%20kopje%20hoog(pol).JPG?dc=4675458322949882350[/img]
posere!

Afbeelding
dit is dan men grote liefste shatje!mijn eigen paardje
Afbeelding
een beetje een wazige foto maar ik vind ze toch de moeite!het lijkt wel of haar achterhand veel te hood staat maar als je er heel goe op let is het de wazige schijn!en zie je een paar centimeter lager de echte lijn van haar lekker kontje Tong uitsteken
Afbeelding
in hara stalleke, vinden jullie ook dat ze TE mager is?ik krijg er echt geen grammeke bij eh!maar nu ben ik met melasse begonne en ik moet zeggen het is een iets je pietsje verbeterd OK dan!
Afbeelding
voor als je ze nog niet genoeg zu gezien hebben...nog een schoon fotoke!
Afbeelding
en de laatste van haar...
Afbeelding
en dit is micha, een haflinger die ik vorige zomer een tijdje gerede heb omda het baasje een ongeval had gehad, en ook het wei-genootje van sally!deze foto is wel van de wijding2003
Afbeelding
een resentere foto van micha!
Afbeelding
en als laatste weibewoner, ons kleinste schatje ons veulentje!(1.8maanden)
Afbeelding
oooh deze was ik bena vergeten!vind ik ook een hele mooie foto!is dus trug de shetlander van de eerste fotos eh!
volla dat was het...zijn jullie ze beu gezien? Verward oops...sorry dan!maar ik wou me eens amuzeren!
groetjes joni!en laat de commentaar op onze bende maar komen! Schijnheilig

sallyke
Berichten: 25
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: westmalle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 00:35

hmm..de meeste werken wel behalve degene die ik juist de moeite vind dus zal ze er effe nog bij zette!mss dat ze bij jullie wel werken majah beter twee keer dan geen keer...althans dat vind ik! Tong uitsteken mss denken jullie er al anders over Bloos!
groetjes!Afbeelding
volla hopelijk werkt het nu wel!
greeeeeeeetzzzz

Alieska

Berichten: 610
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:42

cute!!!!!

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:53

dit hoort meer op ITP thuis..
Wel leuke pony's!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:29

ITP idd, maar het zijn stuk voor stuk erg leuke paardjes hoor!

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:44

hoi,

Ik heb een vraagje hoe oud is deze shet al?
En is het een merrie?
Heb je haar al via de geboorte?
Sorry dat ik dit vraag maar ze lijkt verschrikkelijk veel op een ex-verzorgshet die ik dus verzorgde maar werd evenlater verkocht.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XAAAAPkcEWDn6RB8fyX6HIH53QCQl79upeGBoBwJirW720KZz5!za8J*fP5HQ8VYWVt!zS0ugpPAojyhgaUx3MhYIqcCvJQzVKl1oFyVvftX7LyDRKcfOf0f*U3GBONF*TsJCLWnNYA/posere%20kopje%20hoog(pol).JPG?dc=4675458322949882350[/img]

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 10:57

Leuke stal (van die schimmel) leuk dat hout...
Die shet ziet er ook super lief uit
Die haf is ook leuk.. DIe witte beentjes..
Is het wel een echte haflinger want dan zijn witte beentjes toch
eigenlijk niet toegestaan?
Maar kvind dat juist leuk staan *LOL*

sallyke
Berichten: 25
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: westmalle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 11:34

eumh...die shetlander is niet helemaal van mij!ik doe er wel alles voor maar hij is van mensen bij ons int straat die hem gekocht hebben om de wei naast hun huis een doel te geven....en hij staat daar dus helemaal allen, krijgt wel veel bezoek ze want tis de atractie van de buurt! , maar ik ga hem dus regelmatig halen om bij ons te zetten en ik heb hem een beetje braver gemaakt want er was niet veel met aan te vangen!maar spijtig genoeg weten de baasjes er zeggen ze niets van!ik weet dus ook absoluut ni hoe oud hij is, maar hij is wel goed fit hoor!het is een ruintje!eumh...dat is zowat wa ik kan zeggen, ah mss dat dat nog kan helpen, hij staat hier al zeker 10jaar denk ik!
hmm...ja sorry dan dat deze fotos hier niet thuis horen...maar ik ken het hier nog niet zo goed dus..sorry!
de stallen zijn idd wel leuk!maar soms wil ik toch liever een dressuurstal Bloos want in de winter is het zo nat op de wei enzo...majah het zijn wel mooie stallen!
ik denk dat julie de haflinger en het veulen en paar keer door elkaar halen!want het is een ras echte haflinger hoor!ze heeft een paar jaar geleden zelfs vierde geweest op een show dus...
alle groetjes

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:36

Haha leuk dat veulentje! Kijkt lekker eigenwijs uit z'n oogjes! En die shet is ook echt super schattig!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:39

leuke beetsjes hoor!! shcimmeltje is errug leuk!!
leuk foto's!!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:17

Leuke fotos! leuke paardje die witten vind ik cool!!! de rest ook wel

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:21

haha leuk hoor !!