Oudje te paard!! Ofwel mijn moeders rijkunst...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Oudje te paard!! Ofwel mijn moeders rijkunst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:22

Jaja, vandaag was de dag voor miijn moeder. Voor het eerst op een paard. Nadat ze eerst al eens op mn vorige pony zat en op mn zus haar verzorgponytje moest ze er nu toch echt aan geloven (of Nijn, is maar hoe je het ziet, haha). Let niet op haat talent, want we zijn al blij dat ze een beetje kan lichtrijden en tot een jaar geleden durfde ze nog niet eens een paard te aaien als ie niet dood was, dus een beetje bewondering is hier wel geplaatst Schijnheilig , haha. Ze vertrouwde Nijn wel zei ze en dat zegt wat hoor, want ze kent dr pas twee weekjes en normaal stapt ze alleen op pony's die ze al heeeeel lang kent.

Afbeelding
Afbeelding

We hebben vooral erg gelachen om de poging: moeder met veel te lange beugels en zeeer weinig ervaring probeert alleen een rondej te draven over een gigantische zandplaat met een eigenwijs paard, ahhaha *LOL*

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:24

OK dan!......heb echt respect voor je ma!! Probeer die van mij er ook altijd eens op te krijgen, maar die komt nog niet eens kijken....heb alleen me pa nu zo ver gekregen (dat ie komt, erop nog niet)...

Maar misschien wordt je ma nog wel eens paardenfanaat! Knipoog....zijn hier op stal ook al twee moeders zo aangestoken door het paardenvirus dat ze zelf al een paardje hebben! Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:32

Ik heb het topic verhuisd naar ITP.

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:34

wat goed van je moeder dat ze dat durft zeg!!mijn moeder zou dat echt niet doen!!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:34

RESPECT Haha!
probeer het ook eens met die van mij....
die zal ook nooit een paard AAIEN.... Verdrietig

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:34

Haha wat leuk , mijn moeder is bang voor paarden , en dus ook voor Splash , maar vandaag , jawel , heeft ze helpen poetsen Knipoog

He wat is (lijkt) jou moeder klein zeg op Nijn !!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:34

Zo...dapper van je moeder zeg! Lachen

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:38

hey
dat verdient een medaille voor moed! *LOL*
Mijn moeder heb ik eindelijk zo ver gekregen dat ze ze durft aaien, of zelfs een snoepje geven. Maar rijden zal ze wel nooit doen
xxx

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:43

Vorig jaar heb ik mijn moeder (toen 66) op mijn B'elanna gehesen. Mijn moeder heer Reuma, dus dat moest met een tuinstoel als opstap, iemand die Lanna vasthield, iemand die tegenhing aan het zadel... Het was een behoorlijke operatie. Maar het resultaat was super: Mijn moeder zat stralend voor het eerst van haar leven toch maar te paard.

En Lanna liep zo ontzettend voorzichtig... Heel erg lief!

Dapper van je moeder hoor!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:23

Ben je Nijntje al kwijt aan je ma????? Tong uitsteken Lief is ze he. Het maakt haar niet uit wie er op haar rug zit. Lovers Zo braaf is ze!

meisje_16
Berichten: 115
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:56

mijn mama was al veel eerder als mij met het paardenvirus aangestoken (paloosa) hier op bokt. zij heeft mij ook aangestoken dus....

meisje_16
Berichten: 115
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:57

mijn mama was al veel eerder als mij met het paardenvirus aangestoken (paloosa) hier op bokt. zij heeft mij ook aangestoken dus....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:18

Mijn moeder durft ze nog niet eens te aaien denk ik ze is ooit gevallen en sindsdien is ze er helemaal eng van hahah
Toffe ma hoor dat ze dat na 2 weken al doet!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:07

Haha, ja, ze raakt echt al aardig besmet. Ze vind de meeste paarden nu wel leuk en ze gaat zo'n 3 x in de week met me mee.