Friese merrie!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Friese merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 20:08

Hallo allemaal,

Ik wil even mijn Friese verzorgmerrie aan jullie showen! Ze wordt in april 3 jaar dus ze is nog lekker jong! Ze is heel speels en vooral ondeugend, maar toch is ze ook nog eens heel erg lief! Wat heb ik het toch weer getroffen hè?!

Vrijdag gaan we verhuizen naar stal de Krekel in Schipluiden, dus dan ga ik foto's van de verhuizing maken!

Wat vinden jullie van haar??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En willen jullie ook haar vader nog even zien???

Afbeelding
Kikkuh issie hè?


Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 20:26

horsewisper schreef:
Lief, leuke verzorgfries!
en die staart hangt op de grond Bloos


Haha, ja de staart hangt net niet, net wel op de grond, maar ze heeft er nog geen last van, want ik doe de staart altijd in een vlecht al ze lekker los gaat! Maar ik mag hem niet afknippen, haha! Is nu ook nog zonde toch??!!!

Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 20:27

banjers schreef:
Heey Ireen,

Kicke paardje is het hoor OK dan! Veel plezier verder met d'r en suc6 met de verhuizing!!! We gaan als froukje ingereden is wel een keertje samen naar buiten he

Dikke kus
Sandy



Hey San,

Ja is goed hoor! Alleen zal dat buitenrijden pas eind dit jaar of volgend jaar ofzo zijn, haha! Maar we kunnen wel gaan wandelen, ook gezellig toch, haha!

Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 21:02

frieske schreef:
hee
mooie fries
is de vader adel 345?
dat is dus ook de vader van een van mn friezen..
EEN ECHTE GRAND-PRIX FRIES..die adel
gr esther


Ja, dat is inderdaad Adel!! Hoe oud is die fries van jou nu? En doetie het goed que dressuur?? Froukje kan er wel wat van geloof ik. Ze heeft nu al mooie gangen, maar das nog maar afwachten als we er uiteindelijk op kunnen rijden! Heb je foto's van jou Fries??

Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 21:15

Ja, Froukje heeft een smal hoofdje! Zo, die heeft lange manen zeg! Nou, bij Froukje zijn ze nog niet zo lang, misschien komt dat nog, haha! en hoe groot is ze nu? Heb je nog foto's van haar? Want in je profiel doen ze het niet? Ben wel benieuwd!


Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 21:23

ja, Froukje is ook een echte aandacht trekker en heel ondeugend en ongeduldig, haha! Froukje is nu nog maar 1.50m. Ik hoop dat ze nog wat gaat groeien! Heb je nog een paar tips om die manen zo lang te krijgen???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers