Eigenwijs en sneeuw...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Eigenwijs en sneeuw...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 19:23

Mijn baasje heeft het allemaal maar druk. Hij vertelde mij dat hij bezig is met rijlessen... ik vind het maar vreemd, hij rijdt toch al op mij? Maar hij zei erbij dat hij dan makkelijker bij mij kon komen op de nieuwe stal... Dan zou ik ook nieuwe vriendjes krijgen! Kijk dan vind ik het natuurlijk meteen niet meer erg dat hij even wat minder tijd heeft voor mij! Dan verdoe ik mijn tijd wel met Amanda, dat is zo'n lieve meid. Ik vind het heel leuk om haar te pesten. Als we in de boxen staan, hang ik altijd met mijn hoofd tussen de tralies door. Ik heb er maar een tralie uitgeslagen, want anders paste mijn hoofd niet. Amanda vind het wat minder leuk hihi, dus ik kan haar lekker pesten nu. En als mijn baasje dan met mij bezig is, is het ook heel leuk om hem te pesten.

Zoals vandaag... We waren gaan wandelen, naar het kleine bosje en Maya en Amanda waren mee. Daar wilde ik graag eten, maar ook graag rennen. Ik kreeg de kriebels van al dat rare witte spul... Amanda vond het ook maar niets, die zocht het groene gras ook al... Toen mijn kleine meid weg ging, wilde ik daar niet blijven. Om het mijn baasje duidelijk te maken ging ik maar even heel mooi staan en rondjes rennen. Mijn baasje begreep mij alleen niet... dus ging ik maar even steigeren en brommen. Toen kreeg ik een snok via het touw... daar schrok ik wel even van. Maar toch wilde ik nog naar mijn meisje... zo alleen met al dat witte poeder is maar niets!

Toen merkte ik dat dat witte spul ook glad kan zijn... Maar mijn grote hoeven drukte erdoorheen en hadden houvast op het groene gras en op het verharde... Maar mijn baasje niet }> Dus Whieaaa daar ging ik in galop met mijn baasje ana het touw door de sneeuw en een lol dat ik had! Alleen hoorde ik mijn baasje schreeuwen en dat is niet leuk... Dus ging ik nog maar wat harder rennen, zodat die schreeuwlelijk loslaat. Toen kon ik nog harder! Huppa op naar Amanda! Hey.. wat is dit nu? Een sloot... en een auto? ahhhh dat is eng.... *ff showen hoor* Misschien ziet Amanda mij wel en ik moet stoer zijn, niet bang

Waar gaat dit pad nu toch heen? Hey hier is het weer groen....! Maar... waar is mijn baasje nu? Ik ben hier toch best wel erg alleen.... Ik heb eigenlijk helemaal geen honger... ik wil naar stal.... lekker warm, met mijn meisje... baasje waar ben je!!! Ow kijk, daar is ie, hij komt al rustig aangestrompeld... volgens mij is ie boos... wat zal ik doen... ik ren nog lekker een stukje door... doei baasje!

Nee, nu ben ik echt fout bezig.. ik keer toch maar om! Ik ga wel eten, dan denkt mijn baasje dat ik daarom stilsta. Maar eigenlijk wil ik heel graag naar stal... Hopen dat hij niet al te boos is...

Hehe daar ben je, waar bleef je nu toch? Kijk baasje ik ben wel lief, hier ben ik, voel je mijn neus tegen je wang? Ik ben lief, ik ben lief, ik ben lief... Ja dat touw is vies en nat... Mijn sokjes ook... Kijk eens wat vrolijker joh... Hey chaggerijn... moet ik je die sloot induwen om af te koelen? *duwduwduw* Ow ik moet meelopen... waarom negeer je me nu? Achja ik loop wel mee....

Eenmaal terug op de verharde weg zie ik stal al, daar wil ik naartoe baasje! Daar is mijn warme hok, mijn voer en mijn meisje!!! Kom op, we moeten opschieten...! Niet? Owkee ik ga wel achter je lopen... Maar baasje? mag ik echt niet voor je uit lopen? Nee? Jawel, dat wil ik wel... Ik doe lekker eigenwijs! Nou dat touw reikt niet verder... Dan loop ik wel om je heen... waarom eigenlijk? Nou dan sta ik wel stil...

Kom op baasje, naar stal! Jaa we zijn er, hier is het erf! Wat doe je nu baasje? We moeten hier het erf op! Niet verderop... Waar ga je naartoe, waar neem je me mee naartoe? Moet ik nu opeens rennen? Wat is dit voor onzin? Nouja ik doe t wel... Ah! *op de rem* Wat doe je nu baasje? Ik draafde net zo lekker... waarom sta je opeens stil? hey gek wat nu? *loopt achteruit* je loopt met je rug naar me toe... ??? wat doe je nu? Wat ben jij een gek baasje zeg... wees blij dat ik er weer ben!

Maar toch is mijn baasje wel lief, hij vind mij ook nog wel lief, dat weet ik zeker! Anders had hij van de week niet zo veel lol met mij en dat zonder zadel rijden springen vonden we ook allebei heel erg leuk!


Owja, voordat Amanda wegging heeft mijn baasje nog wat foto's gemaakt. Maar hij had een beetje ruzie met de camera geloof ik Haha! Dus af en toe is er een neus of stukje rug ofzo afgehakt...


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu zit ik verstopt Pling
Afbeelding

Afbeelding

En Amanda:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:26

Wahah, wat vertel dat toch leuk Snow *LOL*

Leuke foto's baas Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:33

Hahaha geweldig zo'n verhaal. heel leuk verteld Haha!

Wat is het toch een prachtpaardje *zucht*

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:38

Zow lang verhaal zeg! hahah maar wel leuk!!
Die oogjes van hem Kwijl

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:05

whoow wat een lang verhaal!!
maar wel leuk vertel
leuke tink

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:12

Wat een verhaal! Leuk om te lezen trouwens Haha!.

Op die eerste foto zie je zijn stoere oortje ook weer zo goed Kwijl, Lovers...

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:14

Wat ebn jij een mooi paardje zeg!!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:18

Ontzettend leuk verteld zeg erg leuk om te lezen
Leuke foto's ook

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:29

Haha, geweldig verteld Haha!
Leuke foto's! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:05

Ik ben dus Amanda, die hartstikke leuke kleine haflinger... En wie krijgt weer alle aandacht? >;) Die klojo denkt ook alleen aan zichzelf he, eerst die tralie eruit wippen, en dan z'n kop ertussen steken, en bij mij in stal hangen. Zodat ik niet meer rustig mn hooi kan eten Boos! Maar als ik eens probeer om bij hem in de stal gaan kijken, is het weer niet goed. Ik ben jou soms een beetje beu Zoals vandaag ook weer, hij kan zo schattig en leuk doen, maar hij is vaak ook erg drammerig en vervelend. Dus meiden, laat je niet verblinden door zijn schoonheid *kuch, waar zit die dan?* Hij is gewoon een vervelende puber, die zichzelf nog niet kan beheersen >;) Kijk naar mij, geef mij aandacht Pling Ik ben veel interesanter Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:17

oh kijk dat oogje op de eerste foto... hoezo ik zie je wel? Haha! Haha!

wel makkelijk te zien bij die lichte ogen hè? Clown

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:20

Aaahg wat lief issy toch , hij is zo moooii ! Kwijl Splash en Snow hebben dezelfde oogjes en daar houd de vergelijking toch op... Snow is echt geweldig Kwijl

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:33

Maar de allermooiste foto's zijn de 6e,7e en 8e Knipoog.

*of gewoonweg, ze zijn allebei super Knipoog*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 21:40

Dank jullie wel menswezens! Oogverblindend (schattig) zijn de foto's weer he! Knipoog En tuurlijk hou ik mijn baasje stiekum in de gaten, wie weet wat dat rare zwarte ding in zijn hand doet, t schijnt dat er foto's uitkomen, maar ik snap niet hoe dat kan hoor... misschien probeert hij me er wel mee te betoveren Scheve mond

Brrr, ondertussen sneeuwt het hier weer!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:46

Whahaha wat een verhaal Tong uitsteken
Leuke foto's!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:02

Maya schreef:
Ik ben dus Amanda, die hartstikke leuke kleine haflinger... En wie krijgt weer alle aandacht? >;) Die klojo denkt ook alleen aan zichzelf he, eerst die tralie eruit wippen, en dan z'n kop ertussen steken, en bij mij in stal hangen. Zodat ik niet meer rustig mn hooi kan eten Boos! Maar als ik eens probeer om bij hem in de stal gaan kijken, is het weer niet goed. Ik ben jou soms een beetje beu Zoals vandaag ook weer, hij kan zo schattig en leuk doen, maar hij is vaak ook erg drammerig en vervelend. Dus meiden, laat je niet verblinden door zijn schoonheid *kuch, waar zit die dan?* Hij is gewoon een vervelende puber, die zichzelf nog niet kan beheersen >;) Kijk naar mij, geef mij aandacht Pling Ik ben veel interesanter Lachen

hahaha goooo amanda laat je niet gek maken hoor!!!!
ik heb lekker met je geknuffeld he van de week!! vind je lief hoor alleen die witte schuim kwijl was niet nodig maar goed heb ik weer aan je eigen vachie afgesmeerd!!!

hahahaennuhhhh snowww SUPER!!! leon mag er wel wat voor doen he ?
vind ik ook hoor!!! OK dan! hahaha
Groetjes joyce&sparky

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:10

Haha, geweldig verhaal om te lezen Haha!

Leuke tinker ook!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:18

Geweldig verhaal, en wat is Snow wít zeg, Shak is bij de sneeuw vergeleken meer geel/bruin dan wit Verdrietig
Ik geef Snow helemaal gelijk hoor, dat ie zo gek is op Amanda, dat is zeker een knappe dame Cool

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:26

Snow is inderdaad wit, alleen het gebied onder de knieen niet Schijnheilig

Erg mooie foto's! Mooi verteld ook Haha!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:56

snowdon schreef:
Dank jullie wel menswezens! Oogverblindend (schattig) zijn de foto's weer he! Knipoog En tuurlijk hou ik mijn baasje stiekum in de gaten, wie weet wat dat rare zwarte ding in zijn hand doet, t schijnt dat er foto's uitkomen, maar ik snap niet hoe dat kan hoor... misschien probeert hij me er wel mee te betoveren Scheve mond

Brrr, ondertussen sneeuwt het hier weer!



wow, snowdon jij mag er wel wezen! Ik voel de vlinders in mijn buik fladderen Tong uitsteken ...
Wees maar niet bang hoor voor dat rare ding in de handen van je baasje..
Hij is heus geen tovenaar eerder een simpele hobbit Clown Haha! ..
Mijn bazinnetje loopt ook altijd met zo'n ding rond te hupsen en vaak zie ik daardoor sterretjes voor mijn ogen*zucht* maar t kan je voor de rest echt geen pijn doen.. hooguit dat je vroegtijdig een bril moet Tong uitsteken

xxx Flanna
Enne..je bent echt heel mooi

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:17

HAHA! Leuke verhaaltjes! *LOL*
Snowdon lijkt altijd net mascara op te hebben, vooral bij het voor hem rechteroog. Vind ik wel mooi!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 19:46

Annetje schreef:
Snowdon lijkt altijd net mascara op te hebben, vooral bij het voor hem rechteroog. Vind ik wel mooi!


Cool

Mascara.... zucht dat horen we nou nooit Scheve mond

Schijnheilig

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:52

Yellowfish schreef:
Hahaha geweldig zo'n verhaal. heel leuk verteld Haha!

Wat is het toch een prachtpaardje *zucht*

OK dan!