Koos & de IJslanders

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Koos & de IJslanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 18:53

Heey,
Ik heb vandaag weer wat foto's gemaakt bij de paarden. Wel een beetje jammer van het vieze, donkere weer...

Dit trof ik aan toen ik de wei binnen kwam.... euhm ja... Fraeva... >;) Fogur lag naast Fraeva en Koos stond de boel te bewaken Haha!, maar daar heb ik geen foto van.
Afbeelding

Jaaaa, opstaaaaan!! Wakker worden, er moet gewerkt worden! ~~}>
Afbeelding

En Hrannar? Die heeft zich heerlijk vermaakt in de zandbak Clown
Afbeelding

En nou wat foto's van mijn lieve mini-ijslander Lovers Zijn vacht is in de winter altijd super lang en vooral heel zacht, echt een knuffelbeertje Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto heb ik van een filmpje gemaakt, vandaar dat 'ie zo wazig is. Fraeva gaat echt met sprongen vooruit de laatste tijd (letterlijk en figuurlijk Knipoog ). Eerst liep ze altijd dwars door de hindernis heen, maar ze is er nou achter gekomen dat springen veel leuker is. Lachen
Afbeelding

En Fraeva na het rijden. Ze heeft vandaag heel hard gewerkt, dus ze staat lekker moe op de foto. Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Jessie


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 22:46

Bedankt voor alle reacties! Lachen

Sannuh"]
He ik reed zaterdag door Groesbeek en toen zag ik allemaal leuke ijslanders staan en toen dacht ik: Volgens mij heb ik die wel eens op bokt gezien . Dus nu weet ik ook waar je woont Haha!
[/quote]
Wat leuk dat je ze meteen herkende! Jammergenoeg woon ik niet bij de paarden. We huren de wei van die mensen daar. Lachen

[quote="ikke_89"]
Leuke foto's, Koos heeft nog een hele dikke vacht zie ik Lovers
[/quote]
Jaa he! haha, die gaat hij voorlopig ook nog niet uit trekken... meestal trekt hij zijn winterjas pas halverwege de zomer uit. Clown

[quote="Freggel"]
Leuke foto's hoor . Die springfoto is helemaal geweldig. Super dat het steeds beter gaat. Ik heb al van alles met ijsco's gedaan behalve springen , lijkt me super.
[/quote]
Leuk! Ik heb altijd gedacht dat ijslanders niet konden springen, maar met een beetje oefenen kom je wel over een hindernis van 50cm heen. Haha!

[quote="Les_Fjal schreef:
Nou als ik een tijdje weg ga...naar IJsland ofzo Schijnheilig ..Weet ik al een paradijsje met leuk gezeldschap voor Fjal....Hij zal het best wel naar zijn zin hebben daar met al die leuke dames en stoere boys Haha!

Jaaa, hoe meer ijslanderziel, hoe meer vreugd! IJslanderoverbevolking hier in Groesbeek. Tong uitsteken
En als ik dan weg ga....ook naar IJsland ofzo Schijnheilig..... dan stal ik de hele meut bij Fjal in de wei, oke? Cool

Zo, nou wel weer genoeg gequote voor vandaag Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 23:39

dagami schreef:
Mooie foto's!! Kwijl Ook leuk die spring"foto" Eens iemand nodig om wat meer rij/springfoto's van jou en Fraeva te maken? Schijnheilig

You're welcome! Graag zelfs Tong uitsteken


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 12:25

Elke"]
Die tweede foto van Koos is echt stoer Cool ! Maar hij moet er ook wel stoer uitzien om de baas te zijn over zijn kudde *LOL* Tong uitsteken

Laat dagami maar vlug langskomen, dan krijgen we actie foto's Cool *[size=7]hoopt elke Schijnheilig *[/size]
[/quote]
Koos is een echte beschermer. Zodra er gevaar dreigt verandert zijn mooie, zachte vacht in een gestekeld panser. Cool
Elke, ik vrees dat jij verplicht bent om ook te komen met die goede digi van je! Tong uitsteken

[quote="ilovehorses4ever schreef:
Koos Lovers
Zijn echt schatjes, allemaal Lachen
Kom ze snel weer een keer meeten hoor Tong uitsteken

Jaaa, wanneer kom je weer?! Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 00:13

Annetje"]
Leuke foto's weer! (zoals altijd)
Jammer dat die spring'foto' zo wazig is, kun je het filmje niet op Bokt zetten?
Ben er erg benieuwd naar hoe Fraeva dat doet namelijk.
Áls ik een keertje kom kijken wanneer je wedstrijd hebt, dan kom ik ook allemaal Fraeva foto's maken! Ik vind Fraeva echt zo leuk!
[/quote]
Dankje! Lachen Inderdaad jammer van die springfoto... als Elke en Dagami langskomen, dan mogen ze heel veel springfoto's maken. Haha! Ik heb al een aantal keer geprobeerd om het filmpje te uploaden, maar het is helaas niet gelukt...
Als je een keer wil komen kijken naar een wedstrijd, dan kan je ook gewoon met mij meerijden (als groom Knipoog ). Jij woont namelijk niet zo ver weg. Lachen

[quote="dagami schreef:
Hmmm als Elke komt dan kan ik mijn digi wel thuis laten.... mijn foto's vallen in het niet vergeleken met die van haar Verdrietig Maar anders komen Elke en ik een keertje samen naar jou toe? Tong uitsteken (als jij dan tegenvalt irl dan heb ik Elke in elk geval nog *LOL* Schijnheilig )

>;)

hihi, maar wel leuk als jullie langs willen komen (allebei MET digi Haha!)...... Mirei en Lent kunnen zeker niet mee... in de trein? Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers