Buitenritje met Mireille en Lente :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Buitenritje met Mireille en Lente :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 19:57

Gister en vandaag was Anniek bij mij omdat we vandaag even mn mijn vader bijles kregen in statistiek Haha! Maar naast die ***wiskunde hebben we natuurlijk ook even de paardjes gepest natuurlijk *LOL*

Eerst de foto's van het ritje van gisteren:

Anniek op Lente (beetje scheve foto maar tis nog best wel moeilijk hoor om achterstevoren foto's te maken *LOL*)
Afbeelding

Bij t meertje Lachen Mirei en Lent hadden reflectors om omdat het donker zou zijn tegen de tijd dat we weer over de weg naar huis moesten Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen had Anniek de digi afgepakt }> (zoals je ziet heb ik eigenlijk maar 1 setje reflectors.. dus die hadden we over Mirei en Lent verdeeld Tong uitsteken)
Afbeelding
Afbeelding

Toen kwam ik op het idee om de zelfontspanner van de digi weer eens uit te proberen Cool (Mirei stond steeds te grazen terwijl ik de digi instelde dus vandaar die plukken gras/riet in dr mond Clown )
Afbeelding
Afbeelding

En op de terugweg (Jaja ik had ook nog een reflecterend hesje voor Anniek Haha!)
Afbeelding

En toen we thuis kwamen ontdekten we dit in huis Scheve mond Haha! (mn zusje)
Afbeelding


Dan nu de foto's van vandaag Lachen

Nog meer foto's mbv de zelfontspanner Tong uitsteken (tja ik vond die van gister wel leuk geworden Haha!)
Afbeelding
Afbeelding

Vraagt Anniek of ik niet heel snel op Mirei kon klimmen voordat de digi de foto zou maken Tong uitsteken Nouja... túúrlijk kan ik dat *LOL* Alleen staan Mirei en Lent er wel een beetje lomp bij (die dachten allebei "oh we gaan weer" Haha!)
Afbeelding

Tenslotte kwamen we nog even langs het ruiterveldje Lachen Daar staan een paar crosshindernissen en dat wilde ik toch eens met Mirei proberen:
Afbeelding

Nou Anniek, t was weer gezellig Knipoog Nog bedankt voor de succeswensing trouwens, ik was even nogal wazig op dat moment *LOL*

Danielle

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!



dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 23:30

HeleennAnton"]
Op foto 8 ben je net een cowboy met kromme knieen Schijnheilig Haha!
[/quote]
Ik had nog zó gehoopt dat dat niemand zou opvallen *LOL* Sta er écht lomp bij Bloos!

[quote="astridastrid"]
Ik kom ook nog een keertje, hoor!
[/quote]
Ja hou ik je aan Knipoog

[quote="Yoline"]
Zal ook zorgen dat ik volgende week ff een sprongetje maak, de laatste springfoto is van 3,5 jaar geleden... Schijnheilig
[/quote]
Hmm Cool

[quote="Elke schreef:
Krijgen we de volgende keer actie foto's jou op mirei over de crosshindernissen Schijnheilig Tong uitsteken

Reken daar maar niet op Knipoog Ik vind t best eng die vaste hindernissen... Bloos Veelste bang dat Mirei dr pootjes breekt als er wat fout gaat Lachen Ernaast rennen vind ik dan veel minder eng, kan Mirei zelf dr weg kiezen en kan ze niet uit balans raken door mij etc... Ik wil het trouwens best wel een keer proberen met Mirei hoor, maar dan wel bij hindernissen die wat beter onderhouden zijn.. (tja zo fantastisch zijn die crosshindernissen hier dus nou ook weer niet Haha!)

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 12:07

Mirei en Lent gedragen zich precies tzelfde in het donker als in het licht dus voor ons is in t donker rijden geen probleem gelukkig OK dan!

Bedankt voor de leuke reacties! Lovers

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 18:26

mickydo schreef:
We moeten snel weer een buitenritje gaan maken Lachen

Ja idd!! Leuk Party!!

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 22:43

Aremi"]
[quote="horsewisper schreef:
Leuke fotos! de laatste is leuk!

Jaaaa, die heb ik gemaakt!!!
[/quote]
*LOL* En nog hartstikke bedankt daarvoor Party!! Hij is écht gaaf Kwijl

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gonniee, ingvdh, Laurahh en 53 bezoekers