Foto's!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Foto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 16:17

Haaj allemaal !! Ik ben net nieuw, dus ik zal enkele foto's plaatsen, dan heb je een idee van wie ik ben Haha!

Afbeelding
Op deze bovenstaande fotow zie je mij en een sjat van een merrie -> Unesca.Deze lieverd is juist twee weekjes dood ... ze was nog maar 4 jaar!
Afbeelding
Hierboven zie je mij en Hippy !! een heel lief hengstjuh.
Afbeelding
Hier zie je dan weer de mooie tinker, corrie !!

*meer foto's kan je gauw op mijn profiel vinden!!* *dit was enkel om jullie al een voorsmaakje te geven Knipoog *


Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 19:33

animals schreef:
Ja ik heb hetzelfde vraag wat Mariska15 stelde (waaraan is het paardje overleden)?
Ik vond haar wel erg mager hoor...want je ziet de ribben!

Dat verder zij het wel leuke paardjes ik zal eens even in je profiel kijken ik ben benieuwd!


Unesca was vanaf ze onze manege binnenkwam, erg mager. We hebben een veeartse op de manege, die dus dagelijkst controleert, maar hoe veel proeven we ook deden, we konden niets vinden!
Nu weten jullie allemaal wel, dat in de winter, de paarden niet zo vaak op de wei kunnen he?! Wel ... unesca mocht een keertje op de wei met haar vriendinnetjes, en ze deed zo zot, dat er een slag in haar darmen is gekomen (een soort koliek, ben de naam kwijt) . ik heb de laatste dag van unesca's leven, heel de dag bij haar gweest, en er was nix vreemd te zien hoor !! maar 's nachts hoorden we de paarden nerveus hinniken, en gingen we naar de stal. en daar lag mn lieverd ... we wouden haar nog op de trailer laden om te opereren, maar dit soort koliek kan je enkel opereren als het paardje zelf nog genoeg kracht heeft om genoeg adem te halen, ... en dit was niet het geval !! mijn lieverd is dan overleden ... Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 21:03

fluffyfox schreef:
hi
wat leuk zeg
een vader met een manege
welke manege is het??
en waar??
beetje mooi gebied enzo??
(buitenrij mogelijkheden)
jammer dat je paardje dood is zeg
gelukkig heb je nog fotos he Haha!


Het is inderdaad super leuk Haha! manege De Hoefslag, in Lier ...
Niet zo'n mooie stukken om te rijden, maar er zijn wel wat bosjes in de buurt waar je heen kan gaan ... maar meestal als ik echt een goede buitenrit wil, rijd mn vader me met de trailer naar ergens anders, of maken we een lange wandeling naar een ander bos Haha!
Ehm ... Huilen jah, muhn paardje doowd ... kei klote Huilen ik mis dr zo Huilen
sommige van jullie zullen denken : nou seg, helemaal nix toch?! je hebt dr nog 70 andere om te rijden !! maar unesca was heel speciaal voor me ...en als je 4 jaar bent, en je hebt nog meer dan 20 jaar te gaan, isset nie eerlek dat je al moet gaan he ... Verdrietig

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 22:45

xKatleentjex"]
[quote="*Tequila* schreef:
Ik wou al zeggen bij die laatste foto...

http://www.rainbowequus.com/pablito.html Schijnheilig


ja inderdaad, dat had ik ook ondervonden ik vond het al zo raar Haha!
[/quote]

Jah sorry !! ik zagget net ook door jullie opmerkingen!
Ik heb een paardenspel dus dan moet je die links kopiƫren voor op het spel te krijgen, en waarschijnlijk heb ik dan de verkeerde link erop gezet !! ik verander het zo dadelijk, sorry voor het misverstand

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 14:04

Cayenne schreef:
Wie is Fire Pride dan precies? Lachen


De laatste hengt op mijn profiel noemt fire pride, maar we noemen hem allemaal froefroe (waarom? dat weet ik ook niet Haha! )
Ik was precies een heel klein beetje verstrooid Bloos
Sorry voor de kleine probleempjes

xxx

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 14:05

xKatleentjex schreef:
ah dat verklaart het, ik vond het al zo vreemd zo een hengst te hebben die in Amerika staat Haha!
Die Wapiti in je profiel vind ik trouwens een mooi paard, ik val voor vossemerries Lovers


Ja, dat was mijn eerste indruk van haar, drie jaar geleden ook Haha!
Tot ik haar moest rijden
T'is echt een duiveltje hoor Knipoog
en ze steekt altijd alle andere paardjes op
Maar ... tis een lieverdje Haha!
(ze heeft trouwens al erg mooie veulentjes gehad Haha! Haha! )

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 17:55

xKatleentjex"]
[quote="superlenie schreef:
hmm, jah, hier had ik ook al vraagtekens bij.......
beetje pennymeisjes verhaal.....


Ik moet eerlijk toegeven dat ik vanaf moment 1 ook mijn twijfels had, maar ik dacht ik hou mijn mond maar... Haha! Iig als het toch waar is, is ze wel een geluksvogel, 9 jaar rijden, bijna 70 paarden beleerd en ZZ en M2( Verward ) springen..
[/quote]

Ik ben idd een geluksvogel !! dat durf ik best toegeven
Ik rijd dus wel echt negen jaar,en geraak met vele paardjes op m2 niveau springen,en zz zwaar !!
niet met alle paardjes natuurlijk, maar tussen de 70 kan je je wel voorstellen dat er serieuze toppers bijzitten???!
BEDANKT ALLEMAAL,DAT JULLIE ME ZO IN TWIJFEL TREKKE Verdrietig


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers