Fraeva

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Fraeva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 18:37

Ik heb vandaag een buitenrit gemaakt en mijn vader moest mee als fotograaf! Lachen Jammergenoeg kapte de digi er al mee na 2 foto's, maarja... deze 2 foto's wil ik nog wel even aan jullie laten zien. Knipoog
Met een beetje geluk komt er morgen een langere reportage! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

hihi, Fraeva heeft een enorme baard Clown

Groetjes Jessie


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 22:01

Bedankt voor alle leuke reacties!

Marieke_456"]
Nog even en ik raak geïriteerd met een kei grote heggenschaar naar jullie toe Boos! I hate baarden Tong uitsteken Zonder zijn ze veel mooier Tong uitsteken Maar wel mooie foto's! Knipoog
[/quote]
Jaaahh daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggg!! Frae is niet voor niets een rasechte IJslander Cool Hoe meer haar, hoe beter! Pling

[quote="Les_Fjal schreef:
Noem je dat een enorme baard.... Verward ....Wat is jou benaming voor dat die sik van fjal dan *LOL*

Leuke foto's uiteraard Knipoog Erg blij hoofdje Lovers

Ja, die sik van Fjal is nog beter! Maar volgens mij speel jij vals... jij geeft hem gewoon stiekem van die ''baard-aangroei-speciaal-voor-ijslanders'' brokken. Vork

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 15:30

Thnx voor de reacties!
Jammergenoeg kan ik vandaag geen foto's maken, want het is heel vies weer hier in Groesbeek Scheve mond *en ik heb de baterij van de digi wel al netjes opgeladen...* Naja, misschien morgen! Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 01:10

horsewisper"]
haha, nou morgen dan! Tis hier droog Lachen [size=7]maak dan ook gelijk wat koosjes Haha! [/size]
[/quote]
Dat zal ik doen Knipoog Koos duwt zijn neus altijd meteen voor de camera Clown

[quote="draumpje schreef:
Fraeva blijft een scheet om te zien,
enne die baard, mooi man
stoere baarden horen bij het ras he

Ja idd! Pling Nog even en ik kan een mooie vlecht maken in haar baard Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 19:48

hahaha, ik was de digi vandaag vergeten mee te nemen... Ik had eigenlijk wel foto's moeten maken van die Koos, hij zat barstensvol met kattenkwaad! Hij krijgt tegenwoordig om de haverklap een liefdevolle stoei-aanval... en dan moet je dus echt niet op zijn pad staan ~~}> Hrannar, Fogur en Fraeva worden dan uitdagend benaderd dmv een indrukwekkende rodeo waarna ze worden belaagd met liefdesbijtjes. Clown

*Heel lachwekkend, meestal lig ik op de grond van het lachen als hij zoveeel ''positieve'' energie heeft* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 98 bezoekers