Rijfoto's Portugal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Rijfoto's Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 07:16

In 2000 heb ik met mijn moeder een toeristische buitenrit gemaakt in Portugal (Algarve). Het was verschrikkelijk warm, maar erg mooi en beslist een aanrader!

Afbeelding
Mijn moeder had nog nooit gereden, maar gelukkig mocht ze op Sevilha ... liever lui dan moe.

Afbeelding
Dat krijg je er nou van als je als enige je cap bij je hebt. Dan moet je op zoiets!

Afbeelding
Nou, hij was eigenlijk wel erg mooi zo zonder die rare bekken te trekken.

Afbeelding
Hij was toch wel erg lief. Lovers

Afbeelding
Klaar voor vertek!

Ik heb helaas geen toonbare foto's van onderweg, want mijn camera stilhouden op een dribbelende papi ging natuurlijk voor geen meter.

Kerstmuts


Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 08:16

Het was ongelovelijk mooi en ik heb inderdaad enorm genoten! Haha!

Halverwege de tocht reden we langs een vallei, ver weg van de beschaving, toen we opeens een rivertje hoorden en het geluid van spelende kinderen. Toen we dichterbij kwamen zagen we dat het een man met zijn twee zoontjes was, allen gekleed in niets dan een lichtbruine wikkelonderbroek. En terwijl we daar stilletjes langsreden leek het net alsof de wereld even stilstond en we duizenden jaren in de tijd terug waren ... een bijzonder mooi gevoel, dat ik helaas niet goed kan omschrijven, maar altijd zal onthouden. Lachen

Kerstmuts


Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 09:01

Ik vraag altijd bij de receptie van het hotel of ze een manege weten. De manege in Portugal was meer dan een uur per jeep, dus die zouden we zelf nooit gevonden hebben.

Kerstmuts


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kabayo, Roihi en 76 bezoekers

cron