Mijn kersverse 'verzorgpony' :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Mijn kersverse 'verzorgpony' :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:50

Dit is RAKKER!
Afbeelding
13-jarige newforester, net zo breed als 'ie groot is, Z2 dressuur bij de paarden en Z1 bij de pony's. Zou je niet zeggen he? Zo is het net een worst op pootjes Tong uitsteken Haha! Schijnheilig
Maargoed, ik heb Eldina ook wel gewoon hoor, die rijd ik ook, maar het baasje van deze pony kan hem wegens gezondheidsredenen niet rijden voorlopig. Hij staat al een tijdje te nixen, en het is eigenlijk wel een leuk/fijn/leerzaam dier, dus vanaf vandaag rijd ik hem er 3 x per week bij.
Heb vanmiddag even gereden, hij had een maand echt niets gedaan, en kon er eigenlijk zo mee wegrijden, zn eigenaresse was behoorlijk enthousiast en nogal blij dat ik vroeg of ik m mocht rijden (ze had wel zoiets van 'heb je daar tijd voor?' en me waarschijnlijk daarom niet gevraagd of hem wilde doen. ) Hij liep al aardig fijn vond ik, liep me wat weg over de buitenschouder op rechts, schijnt een 'kwaaltje' van m te zijn. Hij is ook totaal niet meer doorgereden aangezien alle meiden van stal hem hier al hebben gereden (was niet goed genoeg ofzo. wat deze pony heeft gelopen kunnen al die paarden van hun bij elkaar nog niet eens, dacht dat dit beestje zich al lang en breed bewezen had. maargoed, ds een principe voor die mutsen: noooooit zeggen dat iets van een ander goed is), hij had de neiging om op zn kop te duiken, wat logisch is adhv de manier waarop hij het laatste halfjaar is getraind.
Maar we zullen eens zien of we dit varkentje aan het lopen krijgen Knipoog Hij is wel lief iig Clown

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 20:18

De foto is van afgelopen zomer. Nu is ie drie x zo breed Haha!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 20:33

Pfff, afstamming zou ik niet weten, zal van de week zijn eigenaresse eens vragen.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 16:20

Nouja, op zijn nivo... Ik ben ook maar een B ruiter hoor. Maar ik vind hem iig leuk, en dat kon je van de rest niet zeggen die hem hier gereden heeft. Ze kunnen hem gewoon niet netjes rijden, de mutseclub Knipoog

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 20:24

Kunnen we wel doen! Gezellie! Rakkertje liep vanavond echt super joh! Galopwissels, appuyementen, hij doet álles!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 22:23

Links? Daar probeerde die me een x er tussenuit te naaien, nouja, sprong verkeerd aan en bokte een x. Was aan t stappen en wilde aangalopperen, vond ie een beetje moeilijk met zn speklijfje denk ik Haha!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 21:18

Heb rakker vanavond voor het eerst lekker aan t werk gezet, idd stap-galop, eenvoudige galopwissels (vliegende kan ik niet zo goed Bloos ), appuyeren, keertwending, travers, noem maar op. Je moet er bij rakker wel ff doorheen prikken zeg maar, anders is het net een slome afgestompte manegepony, je moet hem echt even aan de hulpen zetten en duidelijk maken dat jij met hem gaat rijden en niet andersom, hij is ook slim zat Tong uitsteken

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 14:43

Misschien vraag ik of ik de B zonder startkaart met m mag rijden, lijkt me wel leuk Haha!
Rijfoto's komen dit weekend

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Googlebot en 21 bezoekers