Wie kent dit paard met onbekende beenproblemen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Wie kent dit paard met onbekende beenproblemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 00:01

Ik heb even foto's van Sunny voor Sabrina23 hier geplaatst, ze zijn geupload met picserver, dus het kan zijn dat sommige foto's het soms niet doen, maar daar is niks aan te doen Lachen

Sabrina zelf zal wel toelichting geven over het paardje en de foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:03

wel een leuk paardje
loopt wel gemakkelijk de trailer in
wacht op de toelichting

sabrinaboer
Berichten: 460
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:05

ik heb gisteren een paard uit friesland gehaald ,sunlight p kwpn houston/flemmingh dit paard moest naar de slacht omdat het mok had of zoiets ze wisten ook niet echt wat het was maar volgen hun was er niets meer aan te doen oke ik wil hem dus een kans geven om te genezen maar aan de achtergrond van het paard kan ik en de da meer te weten komen wat er is gebeurt omdat de da niet weet wat het is ook heb ik de fokker opgebeld en die vertelde mij dat hij als veulen van 1 jaar een enting heb gehad waar hij dus niet tegen kon dat liet zich uiten als een soort mok dat was dus 4 jaar terug dit vertelde ik mijn da en een andere da en dit is volgens hun onmogelijk wie kent dit paard of deze aandoening volgende week gaan we foto.s maken van een been en gaan ze allerlij testjes doen met hem dus ik hou julie op de hoogte

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 00:05

Ja ik ben erg benieuwd wat er precies aan de hand is!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 10:31

als je een foto hebt van zijn/haar (?) hoofd krijg je misschien meer reacties, aan een kont kan je zo weinig herkennen...

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:32

ik zou niet weten wat eht is, maar wat ontzettend goed van je dat je dit beest nog een kans wilt geven,
misschien kun je het paard een leemkuur geven,
mijn vorige paard had namelijk ook allemaal korsten aan zn benen maar na de leemkuur was het weg,
en summertje weet volgens mij wel het een en ander van etherische of essentiele olieen, want daar kun je ook nog wat mee proberen,
succes ermee, ben benieuwd hoe het afloopt, hou ons zeker op de hoogte!

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:37

Ik ben wel benieuwd wat er aan de hand is met deze mooierd ..!! Veel sterkte!! en goed dat jehem een kans wil geven ..!!!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:07

Hoop dat je snel meer info over hem krijgt!!

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:03

ShetRullez schreef:
Ik ben wel benieuwd wat er aan de hand is met deze mooierd ..!! Veel sterkte!! en goed dat jehem een kans wil geven ..!!!



ben ik het helemaal mee eens. er zijn ook heel veel mensen die hun eigen plezier boven dat van hun paard zetten Boos!

boenif

Berichten: 38
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:11

ik geef even een reactie namens sabrina.
Ze heeft vandaag een hoefsmid laten komen om even naar zijn benen te laten kijken .
En volgens zijn oordeel is het eelt wat normaal een randje bedekt boven de hoef wat nu doorgroeid is naar boven.
M aar ook hij kon dit niet met zekerheid zeggen ook hij heeft nog nooit zo iets gezien maar vrijdag komt hij foto's maken van zijn benen zodat hij het met collega's kan bekijken misschien dat een van hun dit wel eens hebben gezien.
Maar ik ga in ieder geval een maandag naar de dieren kliniek om foto's te laten maken en voor verdere onderzoeken .
Dus ik hou jullie wel op de hoogte groetjes

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:24

balans"]
[quote="ShetRullez schreef:
Ik ben wel benieuwd wat er aan de hand is met deze mooierd ..!! Veel sterkte!! en goed dat jehem een kans wil geven ..!!!



ben ik het helemaal mee eens. er zijn ook heel veel mensen die hun eigen plezier boven dat van hun paard zetten Boos!
[/quote]

En ik ben het er ook mee eens...want ik hoef nu niks meer te zeggen want dat is al gebeurt voor mij Haha!

shabash

Berichten: 377
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:31

Het was helaas voor dit paardje al te lang verwaarloosd. Is dus ook in alle rust ingeslapen. xx es

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:45

sterkte er dan maar mee