Op bezoek bij Xanta

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Op bezoek bij Xanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 19:37

Haai, ik ben Xanta, een lusitanoveulen van zeven maanden oud. Ik ben van Jolynn hier op bokt.
Afbeelding
Dit is een vriendinnetje van mij, Xara, die mijn vrouwtje staat te pesten. Vrouwtje zei, dat Xara`s vrouwtje het niet zou geloven, als ze zou zeggen dat Xara zo naar het vrouwtje toe ging, en dus moest er een fotogemaakt worden.
Afbeelding
hihihi, dat kietelt
Afbeelding
weer mijn vriendinnetje, die mijn vrouwtje maar om aandacht zat te vragen, terwijl mijn vrouwtje maar aan het kletsen was. Als je goed kijkt, zie je dat ik in vrouwtjes jas zit te bijten, om ook een beetje aandacht te krijgen. Schijnheilig
Afbeelding
ik ga in je billen bijten hoor vrouwtje Extreme duivel
Afbeelding
daar krijg je wel dorst van zeg.
Afbeelding
Jaa, dat poetsen vind ik echt lekker, maar wat zie ik daar nou.
Afbeelding
nouhouuu, mijn mooie voorpluk zit raar...doe maar gauw weer normaal.
Afbeelding
Vrouwtje wilde ook nog even wandelen met me, maar ik wilde liever terug naar de groep.
Afbeelding
Jaa, ik kom al!!! Vrouwtje, mag ik alsjeblieft terug naar mijn vriendinnetjes?
Afbeelding
Ben ik weer!! hihi, lekker op mijn plekje
Afbeelding


Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 12:39

Whaha...er is iets inderdaad goed fout gegaan! En ik weet ook al wat! Ik heb bart een Pbtje gestuurt, om te vragen of er iets veranderd kan worden. De foto`s die hier staan, komen uit dit topic. [ITP] De dikke drachtige merrie`s bij ons op stal. Sorry, is helemaal mijn fout geweest! Hahaha lig wel helemaal dubbel hier....beetje blond ben ik volgens mij!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers