Opgevoed??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Opgevoed??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 23:14

Okee ik denk dat ik maar geen kinderen neem Schijnheilig
Want als je ziet hoe alles wat ik heb opgevoed zich gedraagt kan dat nooit goed gaan Haha!

Afbeelding



Oh wat lijken ze schattig maar wat gebeurt er als we klaar zijn met ons avond eten.. Tong uitsteken

Afbeelding

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:18

Wow, hahahaha. Dat mag onze hond dus echt NIET hè Haha!
De hond van mijn oom en tante is ook zo'n verwend ding. Vreselijk, er valt niks mee te beginnen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij de jouwe ook het geval is Haha!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 23:25

Nou eigenlijk doet alleen die zwarte het met eten.. En de Jack alleen als we weg zijn dan houd hij de wacht op de eettafel Bloos ..
En die achteraan zit op een stoel die doet het nooit uit zich zelf die had me broertje erbij gezet.. Daarom kijkt ze ook zo zielig..

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 23:43

Geweldig ! Die van ons willen ook graag op tafel, de grote komt er niet op maar de kleintjes wel, en ze weten maar al te goed dat het niet mag, kijk maar naar deze blik van Babbes: "Mag ik écht niet op tafel baas? "

Afbeelding

Zie ik daar bij jouw op tafel trouwens een penny liggen ? Knipoog Tong uitsteken

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 23:48

Nee is geen penny.. Was het maar een penny dit is zo'n ik ben te dik vrouwen blaadje..