een lesje op manege de Hoef

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

een lesje op manege de Hoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 20:39

Mijn zusje en zus rijden op manege de Hoef in Egmond en ik had ffies fotos gemaakt van hun les ze zijn niet zo duidelijk omdat ik niet echt rijfotos kan maken met deze digi

Dit is me zusje, ze reed op Amber, een exdraver Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier moesten ze in galop.. maar ze is heel snel en wil graag aanvallen Clown loopt dus een beetje stresserig met dr hoofd.. en er stond een mens met een klein kind langs de kant die ook heel eng was Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan m'n zus, zij reed op Makker, ik denk dat het een beetje een tuiger achtig iets is.. ik weet het niet echt hij is nog niet lang op de manege en was vandaag een beetje heel erg vris in de galop Schijnheilig

Afbeelding

hij is wel heel makkelijk laag te rijden

Afbeelding

hier moest ze in galop.. hij gallopeerde ssteeds heel rustig en schoot dan ineens keihard bokkend en springend weg.. (vandaar dat me zus er ook een beetje gespannen op zit.. ze was er niet zo blij mee)

Afbeelding

grappige foto Tong uitsteken hier kwam ze dus links voorbij scheuren

Afbeelding

Afbeelding

hier draafden ze nog even uit na de les
Afbeelding

Links me zusje en rechts een vriendin van ons op Arthur een mega snelle ook weer ex-draver Lachen

Afbeelding

Afbeelding


nou ze zijn niet zo heel super maar sommigen zijn wel leuk Lachen

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:41

Jammer dat de foto's zo onduidelijk zijn. Scheve mond

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:43

waarom staat de rest allemaal stil?? ik kan er niks aan doen, maar ik vind het geen super les, stil staan in het midden in de galop, en volgens mij rijden er super veel mee in een 20x40 bak? nou ja, zolang je maar lol hebt(ik ben gewoon een verwend nest Tong uitsteken) jammer dat sommige zo wazig zijn, heb ik ook wel is met mn toestel(en dan natuurlijk de leukste Tong uitsteken)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 20:47

ja ze rijden met hoogstens 15 in een les geloof ik.. en als 1 groep gallopeert staan de anderen stil...als het druk is in de les dan, ben ik het ook niet mee eens hoor maar als je met zijn allen gallopeert gaat het niet goed Scheve mond

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:54

Vind het ook een beetje raar dat de rest stilstaad, laat ze dan stappen ofzo. Maar ja kun jij ook niks aan doen.
Misschien kun je wél tegen je zusje zeggen dat ze de bak daar heeel wat kleiner maakt! Nog ff en dan rijd ze alleen nog maar op een grote volte e-b-e!
Rijd is lekker die hoeken in, zet dat paard aan de gang! Rijd dicht langs de rand, want waar ze nu rijd vind ik eigenlijk niet eens de binnen hoefslag, maar de derde hoefslag (ik weet het die paarden lopen daar altijd, aan de hoefslag te zien, maar je kunt het alsnog proberen)
Volgens mij is de bak wel heel erg mooi! En zijn er veel paarden, of niet?
Rijd je hier zelf ook?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 20:56

ik heb er jaren gereden en vond het niet leuk meer.. iedere keer weer op die manegepaarden terwijl ik les kon nemen op mijn bijrijpaard... maar ik kom er nog elke week en rij er nog buitenritten ik denk dat je het over me zus hebt.. dat ze zo klein rondje rijd!! ze was eerlijk gezegd doodsbang! dat beest ging elk rondje helemaal uit zijn dak dus vandaag durfde ze niet wat verder uit te rijden.. ze heeft ook maar heel kort gegallopeerd

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:16

Leuke foto's...
Het is weer eens iets anders dan bri op een haffie of shetter:P

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:21

als ze in het midden stappen wordt het een warboel, als ze stilstaan kun je ze beter bij je houden, maar als je stapt, en er passeert een paard langs je in galop, en jouw paard staat wat fris, dan zou het kunnen zijn dat je plots meegalopeert, ik vind het beste als je met niet veel bent allemaal samen,(op alkaar letten) of in groepjes avan 3 -4 en de rest in het midden