in memoriam SPRINTERTJE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 14:36

Trut nu moet ik janken Huilen Verdrietig , had er helemaal niet aangedacht dat het vandaag een jaar geleden is. Maar ja jij hebt die datum natuurlijk wel precies onthouden... Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Sprintje op 15-01-04 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:16

Afbeelding
Nog even een stoere foto uit mijn profiel erbij zetten. Hier is hij de twintig ook al gepasseerd, maar toch nog effe showen Lovers

Maf is het toch dat je zo'n band kan krijgen met zo'n pony! Dat kijg je nooit meer met een ander paard! Twintig jaar, waarvan de eerste helft aan huis, is natuurlijk ook een hele tijd. Eigenlijk mijn hele jeugd! Er komen dan op zo'n dag als vandaag allemaal herinneringen naar boven... stiekum in de stal gaan slapen ookal mocht dat niet van mijn moeder, alle wedstrijden, naar het bos gaan en verdwalen en natuurlijk niet te vergeten de wedstrijdjes om zijn naam hoog te houden Clown

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:58

ikkiekikker schreef:
Sterkte, als ik het zo hoor hebben jullie toch heel lang ontzettend veel plezier van hem gehad! Ach gut


We hebben absoluut veel plezier van hem gehad én met hem gehad OK dan!
Ik zeg altijd: Hoe meer plezier je van een dier hebt gehad, hoe meer verdriet het doet als z'n dier er niet meer is! Dat hoort er helaas bij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: XxMariellexX en 57 bezoekers