Quicky de Mega-shetlander + amazone + in de sneeuw

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Quicky de Mega-shetlander + amazone + in de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:01

Tijd om ons Quicky even publiek te showen Knipoog Quicky is een shetlanderruintje van tussen de 8 en de 10 jaar oud, gekocht als zijnde 105 cm groot maar is 115cm in de plaats. Hij is de grote vriend van m'n dochtertje

Zo ziet ie eruit in de zomer Cool
Afbeelding

Quicky en z'n amazone (zonder zadel en zonder bit ) :
Afbeelding

Mijn zoon die nogal bang is van aanleg is ook best goede vriendjes met Quicky ... hapje eten ventje? :
Afbeelding

Oei, *FLITS* ... wat was dat Haha! :
Afbeelding

Quicky op een uitzonderlijk moment samen met Spix de tinkerhengst die hem meestal niet met rust kan laten en hem voortdurend bespringd waarop Quicky gillend wegrent en Spix probeert af te schudden al trappend met z'n korte beentjes wat de grote natuurlijk een leuk spelletje blijft vinden
Afbeelding

Net gewassen samen met m'n dochtertje waarbij Quicky keurig bleef staan OK dan! . Quicky heeft enorm last van jeuk en krabt tot er wondjes van komen ...
Afbeelding

Dol op z'n bietjes Vingers aflikken
Afbeelding

Jeuk
Afbeelding

Quicky met z'n mini-baasjes Knipoog
Afbeelding

Wat ... KLIK ... GOED ZO OK dan!
Afbeelding

Gewoon .... mooi zijn Lovers
Afbeelding

Quicky vond grote mensen eng toen hij hier aankwam ... ondertussen is die vrees helemaal over zoals je kan zien :
Afbeelding

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 17:44

SANEX schreef:
Jeetje, nou dat is echt een Bas idd, je hebt niet gelogen!
De bouw, en de uitdrukking op het hoofdje, als 2 druppels water, alleen de vlekken zijn anders.
Die laatste foto is gaaf Haha!

Zullen we ze gewoon maar omdopen tot bokt-tweeling ? Niemand die het merkt Knipoog



Ik stond er zelf van te kijken naar die gelijkenis! Het is frappant gewoon! Die twee zouden echt een zeer mooi tweespan zijn Knipoog.

Bedankt voor de leuke reacties, m'n dochter zal het graag lezen dat 'r pony-vriendje zo populair is

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 18:40

Hij is inderdaad enorm lief, een echte beginnerspony mét ervaring in ponykampen!!! Ik heb geluk gehad om zo'n pony'tje te vinden!!! De kinderen leiden hem zo door het verkeer zonder dat ie maar één poging doet om weg te komen of gek te doen (ik ben er wel altijd bij hoor Knipoog), BOMPROOF ook nog OK dan!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 20:54


BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 22:13

flettie schreef:
-:(- Sonja!!! Inleveren die hap!!! Die Shet wil ik hebbuh!! Tong uitsteken Knipoog Haha!

Jemig zeg, wat een droppie!!! Ow, zo'n gevlekt onderdeurtje wil ik ook Lovers


MMmmmmmm .... denk niet dat m'n dochter daar zo blij mee zou zijn Haha! Clown).
Dat ventje is al zo thuis hier, hij hoort er helemaal bij Lovers


Mja, superroos, waar ik die gevonden heb? Quicky via Kapaza.be :
Fjord heb ik via de Koopjeskrant.
Tinker heb ik via een hint van een paardenmelkerij gevonden (die had z'n goedgekeurde pracht van een hengst gekocht bij Foubert en zo zijn wij daar terrecht gekomen. Stond er daar niet één die nog mooier was zeker Haha!!).
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 12-01-04 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 23:20

Nope ponyzotje, shet is een ruintje *LOL* Geen merrie's meer aanwezig!

Spix z'n tinkerhormoontjes zijn al snel weer in de koeling als je hem effe op z'n donder heeft ~~}> .... Hij probeert wat hij kan mee wegkomen (en da's maar normaal ook hé Knipoog) Tot recent probeerde hij niet eens een geintje uit te halen of deed het op zo'n manier dat hij het bijna vroeg of het mocht ... Hij is dus wakker geworden en de uitdaging is "ON" }> Al bij al is hij duizend keren makkelijker dan Zoë was hoor, die liet zich niet overdonderen, als je hem op z'n plek zet is ie er even niet goed van en is echt perplex soms Haha!. Gewoon kwestie van "aanpakken" al heeft ie wel een tick zoals als we opzij van het huis komen wil hij er keihard ervandoor stormen de tuin in ... dus nu zijn we bezig bij het minste van over het tempo huppeldepuppen een ruk aan het touw en STILSTAAN Tong uitsteken (vindt hij de max hoor NOT). Wat de lente zal brengen .... We shall see! Al bij al is hij in vergelijking met de dames die we hebben gehad een makkie, je kan gewoon niet meer "slapen" naast hem als je gaat wandelen Haha! (normaal volgens mij als je met een hengst gaat wandelen aan een touwtje en halster)!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers