Bas maakt kennis met slobber ! :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Bas maakt kennis met slobber ! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 18:30

Vanmorgen vroeg uit bed, op naar de supermakt en slobberartikelen inslaan! Haha!
Wij vandaag oliebollen en appelbeignets, de paarden een heerlijk emmertje slobber Knipoog

De ingrediƫnten :

Zemelen,muesli, wortelen,appels,oud brood,biks en zonnebloemolie...
Afbeelding

Men gooie alles doorelkaar in de emmers...
Afbeelding

Beetje water erover...
Afbeelding

En smullen maar !!

Edwine steekt haar neus meteen in de emmer, die weet wel wat slobber is en ramde tijdens de voorbereiding hard tegen de wand "GEEF NU !"
Afbeelding
Afbeelding

Basje heb ik maar even met slobber mee naar buiten genomen, werden de foto's wat scherper Knipoog

Toe maar Bas ( Sanex duwt neus in emmer Knipoog )
Afbeelding

Bas krijgt 'm door... ( hij is al vies op zn hoofd van de likit Haha! )
Afbeelding

Hij maakt er al een lekkere smurrieboel van...
Afbeelding

Nou weet ik ook weer waarom Slobber Slobber heet, de bijgeluiden waren duidelijk hoorbaar. SLLRRRPPP ! Haha!
Afbeelding

Hier een serie slobberfoto's waarbij je kan zien dat het iig in de smaak viel Knipoog

Dit gaat nog netjes...
Afbeelding
Afbeelding

maar nu .... Bloos!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen had Bas er genoeg van en vond hij het gras toch ook wel weer intressant Knipoog
Afbeelding

Omdat ze in het land naast de weide van de paarden aan het carbit schieten waren hebben we de paarden er maar niet uitgedaan vandaag. Heb Bas maar even gelongeerd, bij de knallen van het carbit begon hij te bokken, elke keer weer, keek heel boos en die korte pootjes in de lucht, hij vond het niet zo fijn.

Hier nog even 2 'vooruitgang' foto's van Bas, ik kon zijn benen niet optillen toen ik hem net had, als ik tot zijn knie kwam was hij al aan de andere kant, boos,bang en rillen en springen.
Nu kan ik zonder probleme netjes zijn voetjes optillen,uitkrabben en zelfs ook al naar voren strekken OK dan!

Ik heb mezelf in Kamikazee bochten gewringd om hier foto's van te maken maar het is gelukt! ( pony in ene hand, been in diezelfde hand,bukken, camera in andere hand en foto's maken Haha! )

Optillen....
Afbeelding

Vooruit strekken...
Afbeelding


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 18:55

Amanniej schreef:
Aaah wat een schatje zeg Lovers
Whahaha het halster zit er zelfs onder..


Je wil niet weten hoe ik eruit zag, Bas met kliederneus :"Hai lieve baas, ik druk mn neus even tegen je aan, ga nu weer een happie doen en kom je dan weer onderkliederen oke ? " Haha!

Mn hele jas zit onder de smurrie Knipoog

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 20:23

Ja z'n koppie staat er wel weer vreselijk onschuldig op Haha!

Hij heeft zijn oortjes steeds wat naar achteren maar dat kwam door het carbitschieten, daar werd bas wat onzeker van en moest ook steeds zien waar het vandaan kwam..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nezumichan en 27 bezoekers