Weelruitersshow Indoor Zeeland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Weelruitersshow Indoor Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 18:25

Gisteravond heb ik meegereden in de show van de Weelruiters op de Indoor Zeeland.
Voor het verslag zie: [VvdD] Weelruitershow Indoor Zeeland

Hier de foto's, met dank aan Horse Pleasure! Lachen

Ik rijd op de grootste schimmel, was de ijsprins/ijskoning Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:39

Ik vond jullie show ontzettend goed, mooie kostuums ook! Het enige minpuntje was het koor Haha! Mag ik eigenlijk niet zeggen, maar k doe het toch Bloos!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:45

Leuke foto's Daan! Lachen
Ik baalde echt dat we weg moesten en ik Amradje nu niet heb gezien Verdrietig

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 18:58

ylva schreef:
Ik vond jullie show ontzettend goed, mooie kostuums ook! Het enige minpuntje was het koor Haha! Mag ik eigenlijk niet zeggen, maar k doe het toch Bloos!


Thanx!
Ik had zelf het idee dat het voor het publiek niet echt spectaculair was en dat het een beetje rommelig uitgevoerd werd (wat overigens niet vreemd is waarschijnlijk met zoveel drukke pony's bij elkaar).
Haha, die koorschool die werkte ook behoorlijk op m'n lachspieren *LOL* Let it snow, let it snow Tong uitsteken

Ja jammer dat je weg moest Miranda!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 19:28

Ach, er zaten wat schoonheidsfoutjes in, maar dat is logisch met ponies en paarden die in een vreemde ruimte met publiek en applaus zo'n show moeten geven. Ik heb vroeger ook aan shows meegedaan en weet nog wel watvoor effect dat op de paarden heeft. Jullie wisten je er telkens goed uit te redden, en ook omdat het zo'n lange uitgebreide show was vond ik hem erg goed. Dat koor was op zn zachtst gezegt gewoon vals Ach gut , maar daar konden jullie niets aan doen Haha! Ik hoorde het publiek om me heen kreunen als ze weer een nieuw liedje inzetten Maar jullie waren dus erg goed, wat je misschien aan de hand van het applaus al wel duidelijk was. Misschien dat je met de clinic kan rijden met muziek van een cd ofzo.... ach je weet het in ieder geval voor het volgende jubileum.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 23:10

Met de clinic hoeven we niet te rijden...
De Weelruiters geven elk jaar een show op de dressuuravond. Andere jaren hebben we ook met muziek van een cd gereden. Volgens mij vonden ze het leuk om nu eens iets anders te doen, maar denk dat het nu ook wel duidelijk is dat dit ook niet zo'n succes was Knipoog Heb al meer negatieve reacties uit het publiek gehoord haha.
Zelf is het me eerlijk gezegd niet opgevallen hoe vals het was, je bent dan toch geconcentreerd op je figuren en je pony als je daar rijdt.

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:48

Leuk!!!! Die laatste is ook leuk!! hihi ammie in de krul!! toch wel erg jammer dat ik t gemist heb...

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 21:32

Wido4ever schreef:
Leuk!!!! Die laatste is ook leuk!! hihi ammie in de krul!! toch wel erg jammer dat ik t gemist heb...


Ja, hij was een beetje erg druk, hij was net hiervoor er tussen uit geschoten bij dat viertal. Dus ik had even alles nodig om 'm bij me te houden Bloos!
Maar wel een mooi halsje zo Knipoog