IJslanders & shet in de sneeuw (foto's doen het)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

IJslanders & shet in de sneeuw (foto's doen het)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 11:37

Ik hoop dat de foto's het nou wel blijven doen. Ik heb ze even ergens anders geupload. Lachen Dit zijn dus foto's van gister, toen het hard sneeuwde.

Zo kwamen ze aanlopen, als een hechte kudde Lovers
Afbeelding

Even een flink pak hooi neergelegd, zodat ze lekker wat te knabbelen hadden Vork
Afbeelding

Koos geeft een voetje op commando... stomgenoeg ben ik altijd net te laat met foto's maken Scheve mond
Afbeelding

Ze hebben de hele dag met hun kont tegen de wind in gestaan en dan krijg je dit 'bevroren staart' effect Cool
Afbeelding

Mijn moeder was een sneeuwpop aan het bouwen, dus er stonden 4 verbaasde koppies te kijken naar dat grote, enge ding Clown
Afbeelding

Ik met Fraeva (en haar beruchte ezel-look )
Afbeelding

Worden jullie al gek van al mijn topic's hier op ITP? Schijnheilig Knipoog

Groetjes Jessie

Fijne Kerstdagen alvast!!


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 17:00

Bedankt voor de leuke reacties Knipoog Het heeft gister de hele dag gesneeuwd en gelukkig bleef het ook liggen, maar vandaag heeft het jammergenoeg bijna de hele dag geregend.... weg sneeuw Scheve mond


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 18:49

dagami"]
WOW wat een berg sneeuw!! Hier heeft t wel een beetje gesneeuwd maar er bleef echt niets van liggen Verdrietig
Maar erg leuke foto's!! Kwijl Ook echt leuk om te zien dat ze zo lief zijn samen.... is met Mirei en Lent toch wel even wat anders Verdrietig (Lent is een echte tiran Verdrietig Haha! Mirei moet een kilometer uit haar buurt blijven..)
[/quote]

Aaaahh, als het hier weer een keer sneeuwt, dan mag je wel wat sneeuw op komen halen, gratis Haha!.
Maar Hrannar, Fraeva en Fögur zijn inderdaad heel lief samen. Koos wordt vaak aan de kant gezet door de merrie's, hij is te opdringerig Ach gut maar met Hrannar kan hij ook supergoed opschieten. Lovers Haha!

[quote="emmatjuh schreef:
Die bevroren staarten, aaach... Lachen

Ja, hahaha! Toen wij de wei binnen kwamen, stonden ze alle 4 op een rijtje met hun kont tegen de wind/sneeuw in, was een komisch gezicht! Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 00:21

Thnx voor de reacties! Lachen

dagami"]
[quote="Jessie88 schreef:
Aaaahh, als het hier weer een keer sneeuwt, dan mag je wel wat sneeuw op komen halen, gratis Haha!.

Whaha dank je *LOL* Ga ik je aan houden Haha! Cool
[/quote]

hihi, in een grote envelop? verzendkosten zijn dan voor jou ok? Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 17:21

Thnx voor al jullie kerst & nieuwjaarswensen! Knipoog

ruthiiii"]
ze zullen het wel koud hebben die sneeuwpaardjes Haha! maar ijslanders kunnen daar zeker tegen!!
[/quote]
haha, daar kunnen ze zeker tegen Knipoog Sneeuw en regen blijft op de bovenvacht liggen, zodat de ondervacht lekker warm en droog blijft. Cool

[quote="DinkeyGirl"]
Heeeeej daar zijn ze weer, mijn favo ijsjes en KOOSJE Lovers natuurlijk!
[/quote]
Aaaah lieff!! Lovers Knipoog

[quote="DinkeyGirl schreef:
Enne sneeuw is mooi om naar te kijken maar doe mij maar liever niet Haha! Schijnheilig

Ja, inderdaad! De paarden hebben tijdens die sneeuwbuien heel erg last van ijsklompen onder de ijzers Scheve mond (behalve Koos, met z'n blote hoefjes Haha!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers