Mijn slaapkamer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Mijn slaapkamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 13:51

Ik heb m'n kamer een beetje verbouwd en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Haha!


Zo ziet het er uit als je voor de deur van m'n kamer staat,ik heb een rood gordijn in de deuropening gehangen:
Afbeelding
Ik heb oa een nieuwe rode lamp gekocht die heel rood schijnt. Op de foto's zie je dat alleen niet door de flits. Sommige mensen vinden het heel irritant,maar ik vind het juist wel gezellig. En ik heb genoeg gewone lampen,dus als ik 'gewoon' licht wil kan ik die aan doen.

Even een rondje door m'n kamer Knipoog

Deze 3 lijstjes heb ik ook gekocht:
Afbeelding

Dit tafeltje ook,met een zitzak erbij,waar je een heel klein stukje van kunt zien. Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Het is een beetje vaag,maar ik heb voor het raam ook 2 gordijnen,een gewone en nog zo'n doorzichtige.
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb die zitzak gekocht omdat ik geen plek meer had om te zitten behalve m'n bed. Ik had eerst een bankje,maar die heb ik verkocht omdat ik ruimte nodig had voor de dieren. Knipoog
M'n kamer is nu nog bomvol,maar dat vind ik niet zo erg,ik kan overal nog makkelijk bij. Het tafeltje past er net in,en ik vind het heel handig.
En wat vinden jullie ervan?

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:11

Ziet er leuk uit. Volgens mij heb je niet zo'n grote kamer? Maar wel leuk ingericht!
En wat voor beesten heb je allemaal?

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:13

ja hoeveel beesjes,dat vroeg ik me ook al af??? Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 14:15

Mijn kamer is best nig wel groot,maar ik heb het zo volgepropt dat het heel klein lijkt. Op de foto's nog wel kleiner dan in het echt. De dieren nemen ook heel veel plek in. Ik heb een konijn, 3 cavia's, 2 parkieten, 2 muizen en een hamster. En nog een hond en een paard, maar die staan niet op m'n slaapkamer. Tong uitsteken

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:17

haha tog maar niet?

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:18

Jee wel veel beesten zeg!
Maarre, maken die niet allemaal veel lawaai als je slaapt? Ik zou er niet van kunnen slapen denk ik...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 14:22

Ik heb er helemaal geen last van,alleen het piepende radje van de muizen haal ik er 's avonds uit. Het murmelen van de cavia's en de vogelgeluiden vind ik gezellig. Als ik ergens anders slaap mis ik dat juist.

Hier staan nog een paar dierenfoto's:
[ITP] Nog een paar dierenfoto's

En in m'n profiel staan ook nog foto's van al m'n dieren.

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 14:27

Ik zou er echt niet tegen kunnen...
Ik heb 2 katten en een konijn, die moeten echt niet bij me in de slaapkamer snachts, dan doe ik geen oog dicht.
Maar t is wel gezellig als je ertegen kan!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:24

Ja het staat echt vol... een echte beestenbende Tong uitsteken Jij liever dan ik! Maarre wel leuk ingericht, zal het 2e kerstdag nog wel ff in het echt komen bewonderen! die lijstjes vin ik echt cwl trouwens, ik wilde ze ook wel maar mijn muren hangen al vol of het zijn schuine muren en daar kunnen ze niet aan ... en ik heb het net ook opnieuw ingericht maar het is nu alweer een bende Bloos Ik ga wel eens foto's maken als mn kamer weer netjes is Tong uitsteken