Een dagje op stal met SANEX, gaat u mee ? :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Een dagje op stal met SANEX, gaat u mee ? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 14:48

Laat u meevoeren naar een klein stukje ongerepte natuur in Groningen, niets dan groen en 3 prachtige paarden....

Ohja, en ook nog een boerderij, vieze stallen, een hoefsmid etc etc Tong uitsteken

Vandaag een drukke dag op stal, om half 9 vanmorgen zat ik al op de tuf Gaaaap
Ik laat jullie eens even zien hoe een dagje stal er bij SANEX uit ziet Knipoog

9 uur : Eerst de paarden even op het blubberkampje, de hoefsmid komt om half 10 en om Maffick dan weer helemaal achter uit het land te moeten plukken is niet zo handig, dus eerst maar even in de blubsie uitvliegen

Afbeelding
Afbeelding

Dan de vieze stallen uitmesten
Afbeelding
Afbeelding

En lekker opstrooien zodat ze weer een lekker warm en zacht bedje hebben...
Afbeelding

Half 10, de hoefsmid kwam.
Hier heb ik geen foto's van omdat ik Knock out ben geslagen door Maffick.
Maffick was wat vervelend en trok ineens keihard zn been uit de handen van de smid. Ik stond bij zijn hoofd en hij kwam zover dat ik dus zijn knie tegen mn hoofd aan kreeg. Gevolg: Stond 2 meter verder en het bloed stroomde uit beide neusgaten, dikke lip, bloedlip, en zo duizelig als wat.
Ik ben even naar binnen gegaan om bij te komen en toen ik terug kwam stond Muis alweer netjes op zijn hoefjes, de eigenaar van de boerderij had erbij gestaan en toen was hij braaf Schijnheilig

Wel een foto van de zooi die ik daarna kon aanvegen Knipoog
Afbeelding

Half 11, na een koekje en een koppie koffie de paarden fijn in het grote land gedaan, geweldig, het is half december en de paarden kunnen nog steeds op een droog stuk land staan! *LOL*

Afbeelding
Afbeelding
Poging tot de nette hoefjes van Maffick op de foto te krijgen, maar Muis liep alweer weg toen ik op het knoppie drukte... Knipoog
Afbeelding

Daarna de stal aanvegen
Afbeelding

Ondertussen even met Pluk spelen, die heel sneaky zijn balletje tussen de rotzooi legde : "Zou ze 'm zien ? En weggooien ? "
Afbeelding
[img][/img]

Daarna lekker met Bas aan de gang gegaan,staart wassen, knuffelen, longeren etc.Dat kun je Hier zien, anders wordt het topic zo vol.


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 15:17

Nou echt wel, ik hoorde alleen maar : BOEM , en stond ineens een paar meter verderop met een bloedneus en veel pijn.
Het gaat nu weer maar ik voel mn tanden wel, die hebben ook een beste klap gehad, en heb nu van die halve velletjes in mn mond ( lekker fris he )

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 10:07

horsewisper schreef:
Leuke foto`s
maffick is weer zo`n slimme actie! zal vast erg pijn doen.
hij is lang niet zo leuk als bas


Nou ja , Maffick is ook leuk hoor, maar op een heel andere lompere manier dan Bas, en daar moet je van houden ( doe ik dus Knipoog )
Dit was weer een minderfijne actie van hem maar goed, ik vergeef het hem, we zitten met de kerstgedachte he Tong uitsteken


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 11:12

Ja beetje pijnlijk was het wel Knipoog
T gaat nu wel weer, heb nog een pijnlijke neus en zere tanden, en een paarse lip ( je ziet precies de breedte van mn tand in het paars )
Ach ben ik mooi gekleurd voor kerst Haha!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 22:18

Wat let je ? Maak ook een 'dag op stal met Margon' reportage, ik ben wel benieuwd hoor Knipoog Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 19 bezoekers