[TINKER/SHET] Mikado en Ivanhoe aan het spelen :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

[TINKER/SHET] Mikado en Ivanhoe aan het spelen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 17:57

Vandaag was eigenlijk het plan om mooie foto's van Mikado te maken, maar net toen ik klaar was met optutten Tong uitsteken Begon het weer te regenen. Toen de twee makkers maar samen in de bak gedaan en daar hebben ze een lekker middagje kunnen spelen Lachen

Eerst Mikado die op z'n dooie gemakje door de bak aan het sjokken was, zat geen greintje actie in vandaag Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen werd het toch tijd voor een beetje actie (Van Ivanhoes kant dan *LOL* ) Ivanhoe rent z'n pootjes onder z'n lijfje weg, terwijl Mikado achter hem aan stapt Haha!
Afbeelding
Jaaaa, hij is wel stoer, die kleine van mij! (Mikado had jeuk aan z'n neus???)
Afbeelding
Afbeelding

Mikado doet zijn stier imitatie *LOL*
Afbeelding

En Ivanhoe was zo slim om de bak even te verlaten, maar uiteindelijk was het bij Mikado toch gezelliger, dus toen rende hij maar weer hard terug Lovers
Afbeelding

En nog een mooie foto van Kado's koppie Lovers
Afbeelding

En? Wat vinden jullie van mijn twee stoere kerels? Mooi stel met z'n 2-en he! Ze staan ook samen in één stal, delen hun eten, echt geweldig!

Lovers


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 18:13

Danku danku Lachen

En het shetje komt nog van de markt ook, stond zo sneu helemaal achteraan... Dus toen mocht hij met mij mee! Hij wordt steeds leuker hoor, hij is al een stuk gegroeid, z'n kleur begint al te veranderen... En hij is zo vreselijk lief en aanhankelijk Lovers

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 18:26

Aaaah je was het wel Haha! Ik wist het niet helemaal zeker Bloos
Ben je morgen nog op stal? Heb nog wat voor je zus Knipoog


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 18:35

Zal kijken of ik dat ook kan redden Lachen

Ivanhoe komt trouwens aan zijn naam doordat hij de eerste keer dat hij in Duitsland in de wei kwam, meteen als een dolle door de wei begon te rennen (Achtervolgd door een stel Shires *LOL* )en ik meteen die Ivanhoe"tune" in m'n hoofd kreeg. We hadden de hele terugweg al namen zitten verzinnen (die steeds flauwer werden Haha!) maar er was niks waarvan ik iets had van "JA!!!!" Maar bij Ivanhoe dus wel Lachen Op stal is z'n roepnaam meestal nog Frummel hoor Knipoog

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 19:17

Hij staat linksachter nog steeds iets achterover, maar als het goed is komt deze week de smid, laat ik haar er nog weer even naar kijken Lachen

Op stal blijft iedereen trouwens bij een schimmeltje Knipoog En tja, een minishetveulentje in een zeiknatte bak... Dan krijg je moddermonsters Knipoog

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 19:52

Alleen de eerste paar dagen was Mikado nog kattig op hem, vooral tijdens het voeren (Voer is voor Mikado heilig Knipoog) Maar na een weekje gingen ze al super samen! Ivanhoe volgt Mikado overal en Mikado beschermt hem tegen andere paarden Lovers

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 23:00

Haha, Kado's staart was weer eens nodig, ik doe het echt heel sporadisch hoor, maar hij was nu ook een beetje erg vies Bloos En wanneer je hem dan uitborstelt valt het iets minder op Knipoog

En Ivanhoe.... Ik BEN ook helemaal verliefd op 'm Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LesleyAnne, xxmichellexx en 86 bezoekers