mijn oude ponykamp liefde(s)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

mijn oude ponykamp liefde(s)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 21:33

het is alweer 2 jaar geleden maar ik ben nog steeds helemaal weg van de pony die ik tijdens mijn ponykamp reedt. Omdat ik de grootste was kreeg ik eerst een grote tuiger aangeweze maar die vond ik niet leuk dus werd er later besloten dat ik voor het buitenrijden een andere pony kreeg. Hij heette Sylvester een haflinger van 3 jaar en net een paar weekjes onder het zadel en echt super Lovers .
Voor de lessen moest ik nog wel op de tuiger blijven rijden omdat Sylvester de bak nog heel eng vond Tong uitsteken . Maar na een paar dagen kreeg ik toch een ander paard omdat ik moest ruilen met een meisje wat dat paard niet aankon (terwijl het echt een schat was)
maar genoeg gepraat Tong uitsteken , hier de foto's:

eerst Cirano:
Afbeelding
jaja..suf sprongetje Tong uitsteken , maar ik vond dit wel een heel mooie foto Lachen

Afbeelding

en dan nu Sylvester (schrik niet van zijn schoonheid Rolleyes )
Afbeelding
na het rijden was hij altijd een beetje moe Haha!

Afbeelding
kleine sylvester...grote ik ( Bloos! ik ben erg fotogeniek )

Afbeelding

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:36

leuk!!! die ponykamp liefdes

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 22:46

Ik had ze al eens gezien, maar ze blijven leuk Lachen
Wat een lief schattig klein meisje was je toen nog Knipoog

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:08

Hee loon op zand daar ben ik dit jaar nog geweest Haha! Was niet zo leuk maarja.. En Sylvester ken ik nog wel!! Die had een vriendinnetje van mij! Wat leuk zeg!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:09

Btw heb je misschien ook van andere pony's nog foto's?

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 23:25

echt waar?? ze hadden gezegt dat ze sylvester alleen die zomer dat ik er was zouden gebruiken (ik was de eerst die erop reed op degene die hem had ingereden na) en dat hij daarna van zijn zoon (Jan) zou blijven (wastie toen al maar hij kon nog niet goed rijden)

En ik vond het kamp wel leuk hoor , jammer dat ik er niet meer heen mag (te oud) maar ik zou er wel een keer als leiding willen werken op een kamp.

verder heb ik nog foto's van Webster (die tuiger), Dommel.
Lambiek, Calimero en Balou (stond sylvester bij in de wei, die laatste twee waren ook zo jong als sylvester en daar reden twee vriendinnen van me op) en verder alleen maar nog meer foto's van sylvester Haha! .

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:50

Toen ik er was (92 dacht ik) had webster zich snachts gruwelijk verwond. Was omgedraaid in zijn STAND! (vraag me dus niet hoe ie het voor elkaar kreeg) zijn hoofd door een betonnen plaat geslagen, en het touw achter in zijn kootholtes (terwijl dat nog aan het halster vast zat)
Vergeet ik echt nooit meer.
Namen zeggen niet zoveel bij van loon, als Pinockio (voorbeeld) weg gaat, is de eerst volgende haf of fjord pinockio. Althans, zo was het altijd.
Ik heb toen op Sjimmy gereden (haf)

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:09

leuke foto's
sylvester is wel een schatje zeg

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 09:45

ik ben daar dus met ikke_89 geweest:P en ik reed op die kleinte witte sgat : SMURF!! die was egt schattig maar ik ging van te voren daar 1 x rijden en toen heb ik buitenrit op sylvester gereden:P !!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 09:46

IcePrincess schreef:
echt waar?? ze hadden gezegt dat ze sylvester alleen die zomer dat ik er was zouden gebruiken (ik was de eerst die erop reed op degene die hem had ingereden na) en dat hij daarna van zijn zoon (Jan) zou blijven (wastie toen al maar hij kon nog niet goed rijden)

En ik vond het kamp wel leuk hoor , jammer dat ik er niet meer heen mag (te oud) maar ik zou er wel een keer als leiding willen werken op een kamp.

verder heb ik nog foto's van Webster (die tuiger), Dommel.
Lambiek, Calimero en Balou (stond sylvester bij in de wei, die laatste twee waren ook zo jong als sylvester en daar reden twee vriendinnen van me op) en verder alleen maar nog meer foto's van sylvester Haha! .

Hahaha Jantje die ken ik wel, bijna alle meiden liepen achter hem aan op ponykamp Tong uitsteken En nu rijd hij volgens mij niet meer alleen op z'n moter dan Clown
Ja maar zoals ik zie, bij jou op ponykamp werd er tenminste in de binnenbak gereden, wat wij elke dag standaard deden is: 2uur buitenrit, 1 uur les in de buitenbak.. Nou les was het dus echt niet, met 15 man (Alsof je dan nog goed les krijgt) En we hebben nooit in de binnenbak gereden. En die buitenritten waren gewoon s'middags en je hebt volgens mij wel gemerkt dat het deze zomer erg warm was, die pony's konden echt niet meer.
Maar Balou ken ik wel, En Calimero en Lambiek komen me ook wel bekend voor, kan je hier foto's plaatsen, of anders via een pb'tje naar me sturen?? En een paar van Sylvester is ook goed(als je wilt tenminste).