een aantal manegepony's/paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:20

Heey Jon! Leuke foto's hoor Lachen

En Nadinetjuhh, idd een Fjord van 1.60... Daar hebben we er 2 van op de manege staan!

Die foto van mij is wel heel lomp! Schijnheilig

En sorry hoor, maar het zijn niet onze paarden en wat kunnen wij er aan doen? Ik vind zelf ook dat het ze er niet erg goed uitzien, maar wij hebben er niks over te zeggen, ik heb er al zovaak naar gevraagd! En dat stro valt echt wel mee, ze krijgen echt wel genoeg! Wij borstelen de paarden ook goed, en geven ze aandacht enzo, maar we komen er 1x in de week, want ik heb niet zoveel tijd, ook nog een verzorgpony enz... Dus wat zouden we dan aan kunnen doen? Niks!

    If you can dream it, you can do it ...



Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:30

Yranta en Trixy dan? Die zijn ook zo oud hoor! Sheba is ook volgens mij niet de oudste...

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:54

Georgette schreef:
Het spijt me zeer, maar ik schrok ook van hoe de pony's en vooral de stallen eruit zien. Er ligt haast geen stro! En die Radna ligt nog wel, zal der wel lekker zeer hebben gedaan, zo op de stenen liggen. En dat van die 2-jarige vind ik al helemaal debiel! Mensen die dat soort dingen doen haat ik echt!


Moet je het nummer van de manege hebben? Kan je het ff aan hun melden! Wij doen dat toch zeker niet, en Radna lag helemaal niet hard, want daar lag namelijk wel stro onder!

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:03

Bedankt Daantjuh!

Wat je zegt, klopt helemaal! Zelfs als we ze een hapje hooi willen geven, en de eigenaresse ziet dat, dan krijg je daar al voor op je kop... Dus we kunnen hier toch zeker niks aan doen! En zeker in een uurtje kunnen wij niet alle paarden goed poetsen en opzadelen!

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:20

Wij hebben al zo vaak gezegd dat ze eens eerder moeten komen, maar dat doen ze niet! Ja één meisje uit de les die is er altijd, die is bijna 10! Die kan die grote paarden niet eens poetsen, en de kleintjes lopen niet bij ons mee in de lessen! Dus die doet er maar 1 of 2! Van die ongeveer 20 paarden. En als Bliksem dat zou hebben dan zou Marjon (bliksemluver) dat heus wel zeggen en vragen!

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:55

Myrna schreef:
Blijven die msen bij julli enooit de hele dag op de manege? bij ons zijn het er best wel veel die er de hele dag rond hangen. Je moet gewoon een groepje vormen en daarme gewoon de hele dag met de paarden bezig zijn. gewoon een paar een lekkere poets buurt geven is voor de paarden ook goed dan worden de spieren alvast lekker warm en is al een hulp voor het losrijden!


Ja hallo, ik zei toch ook al dat we er maar 1x in de week zijn, ook omdat ik nog huiswerk heb en een verzorgpony en we hebben 'savonds les, dus dan kan je er automatisch niet zo super lang blijven, wij hebben dan van 7 tot 8 les, en na het eten rond 6 uur zijn we op de manege, beginnen we te poetsen, en op te zadelen en het begin doen we ook maar met z'n 2e, want dan gaat onze instructrice ff wat eten, want die heeft dan meestal net gereden! En er zijn genoeg kinderen die er soms hele dagen hangen of ze een lekkere poetsbeurt geven, dat doen wij ook wel eens, de paarden die we moeten poetsen, proberen we ook zo goed mogelijk te poetsen! Maar ik weet toch ook niet wat andere doen op andere dagen?! En dat ze bij ons op de manege nou zou zijn, kunnen wij toch ook niks aan doen?

Laten we er nu over op houden! Want zo wordt heel dat topic weer ********

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:42

Nee sorry, maar er wordt zoveel over gezeurd, ik bedoelde het ook niet boos naar jou, wat volgens mij wel een beetje leek... Scheve mond

    If you can dream it, you can do it ...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:48

Jeltin? Die hebben we niet Knipoog Je zal Jultin bedoelen Haha!

    If you can dream it, you can do it ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, sas66, tienus63 en 90 bezoekers