manege ponys manege waarland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:28

Ik mis Fabian nog..... Huilen Knipoog

Kan je van hem ook eens een foto plaatsen?
Ik hoorde dat hij nog steeds braaf z'n rondjes loopt in Waarland?
Ik reed weleens een privélesje van Michel op hem heel in het begin, nadat ik 8 jaar niet meer gereden had. Hij en Michel hebben mij het vertrouwen weer terug gegeven.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:59

O wat leuk blieb01!
Thanx, zou het hartstikke leuk vinden om hem weer eens te zien. Hij is inmiddels al ergens in de 20 denk ik hè??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:04

Ach daar is ie DE LIEVERD! Lovers
Ik wil echt nog eens terug naar Waarland om hem een knuf te geven!
De (op één na) grootste schat van de wereld!!! Hij heeft mij echt het vertrouwen weer terug gegeven. Ik was heel naar gevallen van een Fries en had 8 jaar niet gereden. Scheve mond Ben met rugblessure weer begonnen op deze lieverd. Hij was toen 18 jaar. Draag hem een heel warm hart toe. Lovers En Michel ook overigens. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:23

Barb schreef:
Ik ben gisteravond voor het eerst bij manege Waarland geweest en het viel me op dat er heel veel bruine paarden in de les meeliepen, ze leken allemaal sprekend op elkaar Haha!

wie weet kom ik een van jullie nog eens tegen, de komende 20 weken ben ik er op woensdagavond en volgende week is jaike er ook Haha!


Ga je Orun doen Barb??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:24

Chiqa schreef:
he Nina wat leuk dat jij op Fabian gereden heb, ik vondt het ook een schat van een paard(heb er nooit op gereden hoor) maar zag hem eens meelopen in een beginnersles!


Ja Fabian heeft echt een speciaal plekje bij mij Lovers
Volgens mij is er geen pony die braver is dan hij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Fleuribelle, Ruai en 87 bezoekers