Knettergek ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Knettergek ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 23:24

Annemie (Wido4ever) en ik gingen vandaag weer een stukje rijden met de haflingertjes. We zijn even naar mijn huis gereden en daar hebben we mijn zus (PinoLover) even foto's laten maken Haha!

Dus alle foto's zijn met dank aan PinoLover OK dan!

De 2 brave hafjes Lovers
Van voor Ramona, daar achter Wendy
Afbeelding

Hier gaat het nog goed met ons Knipoog (zwarte jas is Annemie, blauwe jas ben ik)
Afbeelding

Toen raakte de fotograaf gefascineerd door een aantal dikke billen Tong uitsteken
Afbeelding

En spontaan raakten wij de weg kwijt Ziek
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ja, en toen had de fotografe de inzoomknop gevonden Scheve mond
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Poging tot staan...
Afbeelding

Gelukt Haha! Maar een grote teleurstelling... Annemie gaf de moed op Huilen Tong uitsteken
Afbeelding

Schijnheilig


daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 20:55

RockyLover schreef:
agg wat een lieve hafjes Lovers Mijn pony zou nooit blijven staan hoor Boos! Rijden jullie altijd zonder zadel of soms? Doe ik ook heel vaak hoor Knipoog maar mijn pony zit jammer genoeg niet zo lekker. Maar ik rijd ook af en toe een Haflinger en die zitten super Lachen


De haflingertjes zijn van de vriend van Annemie (Wido4ever) en zij zijn verhuisd. De paarden staan nog bij het vorige huis in de buurt, maar de zadels zijn al meeverhuisd, dus nu moesten we wel zonder zadel Knipoog
Anders doen we het ook best wel vaak hoor, zit lekker op die hafjes Lachen Lekker stevig en warm Haha!

Thanx voor alle leuke reacties!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 22:44

Annetje schreef:
Leuke hafjes zeg! Echt lekker stevig gebouwd!
Maar wat hbe je er nou voor bitten in hangen?
Ik dacht dat die dingen voor mennen waren! Verward


De hafjes moeten helaas op een stang gereden worden. Ze zijn hier op ingereden, en nu dus te sterk om op een trensje te rijden. Erg jammer, maar het zijn niet onze paarden.

We proberen dan ook zoveel mogelijk met lange teugel te rijden, en we houden alleen wat meer druk als het nodig is.

Wendy is nog redelijk zacht in haar mond, ook al kan ze behoorlijk door drammen. Ramona kan zich al helemaal erg sterk maken.

Annemie wil geloof ik ook, als ze weer de mogelijkheid heeft om in een bak te rijden, proberen of ze Wendy weer op een trensje kan rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xKatinkii en 66 bezoekers