Kleine indruk van mijn nieuwe Bijrijdpaardje :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:46

He, leuk dat je Tom op Bokt hebt gezet. En zondag wil ik wel de rijfoto's maken, moet je me wel even uitleggen hoe je digi werkt Verward

Veni, vidi, vici



sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:04

Chantalll"]
[quote="lis schreef:
Leuk dat je weer een paard te rijden hebt, Chantal! Ik wil graag een keer mee om hem live te zien.
Hij ziet er lief uit, maar ik vind zijn kop wel gruwelijk lelijk Bloos!
Sorry Clown

Het is echt nog een puppy om te zien. Hoe lang is ie nou onder het zadel?



Hij is ook hartstikke lief en ik vind er juist een heel mooi koppie opzitten ... maar goed smaken verschillen ...
Ik weet niet precies hoelang hij onder het zadel is ... Hij kent allen zo'n beetje de basis ...
[/quote]

Hij is nu zo'n 6 tot 9 maanden onder het zadel als ik mij niet vergis. En smaken verschillen idd, maar goed ook anders zou iedereen met hetzelfde paard rondlopen Haha!
Gelukkig dat Chantal gelijk weg was van hem en ook van zijn koppie, anders had Tom nu nog geen berijdster gehad OK dan!

Veni, vidi, vici

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:26

lis schreef:
Heb al (via pb) gezegd tegen Chantal dat ik niet zo hou van grote ramskoppen. Verder vind ik zijn uitstraling wel wat hebben, hij kijkt erg lief.
Bruun verdient trouwens ook geen schoonheidsprijs.. Wat maakt het uit, als je maar lol hebt toch?

Heb jij hem ingereden, Sandra?


Nou, nee, ben niet zo'n held meer. Bloos! Hij is zadelmak gemaakt door een jongen van stal en een ander meisje heeft hem de maanden hierna doorgereden totdat ze elders een stal had gevonden waar ze betaald kon rijden.
En mbt het ramshoofd, die is al een heel stuk minder geworden, die was eerst nog nadrukkelijker aanwezig.

Veni, vidi, vici

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:29

lis, heb even in je profiel gekeken maar die Bruun vindt ik een leuk paardje om te zien hoor!!

Veni, vidi, vici


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers