spelletjes te pony/paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

spelletjes te pony/paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 19:18

zoals jullie al hebben kunnen lezen, help ik op een rijclubje.
vorige winter hadden we een kerstwedstrijd gehouden, d ewinnaar kreeg dus een beker (die ik heb gewonnen *kuch* Bloos )
1 van de spelletjes was om het snelst de longeerring rond zonder zadel in galop. De snelste tijd was ik met iets van een 6 sec, gevolgd door wendy geloof ik ...(pony vond het heel leuk, pride is dan ook niet voor niks onze crossmonster Knipoog , maar natuurlijk een pony en een pony heeft streken zoals net voor de eindstreep een noodstop te maken OK dan!
hier enkele foto's daarvan:
ik
Afbeelding
cora
Afbeelding
wendy
Afbeelding
euh lara...
Afbeelding
gonde (derdes of zo bij dit deel)
Afbeelding
dan het tweede deel zo snel mogelij ronddraaien op je paard , snelste tijd was cora geloof ik
Afbeeldingdan had d-day de kriebels ervan *LOL*
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/ddayfront(1).jpg[/img]
het laatse stuk was in groepen het kauwgomballenspel, dus langs de ene kant van de piste staat een groot bord en langs de ander kant je paard je teamleden zetten je op je paard geven je een kauwgom dan cross je naar het bord toe en plak je de kauwgom tegen het bord, in 1 min moesten zoveel mogelijk kauwgomballen tegen je bord kleven ( 7-6)
mijn groep won bestaande uit lara en wendy tegen de ander groep wieke , lien, nina, gonde
smijtig maar geen foto's



Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 19:27

natte piste , veel modder enzo en de mensen willen wat!
eens goed nadenken dan maar

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 19:29

we hebben ook opgenomen wie het er snelste afvielde toen de tijd begon gewonnen door lien 1sec 44 OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Runa, suus_toes, Zira1994 en 64 bezoekers