Eigen gemaakt Ontwerp van mijn DROOMHUIS!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Eigen gemaakt Ontwerp van mijn DROOMHUIS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 13:29

Ik verveelde me gister een beetje en toen bedacht ik, laat ik een plattegrond gaan maken van mijn droomboerderijtje Haha!...

Ik zou zeggen kijk even mee Tong uitsteken

ik heb met de digi er foto's van gemaakt, dus ik hoop dat het een beetje goed te zien is...

De eerste foto is zeg maar even van het totaal beeld...

Afbeelding

Linksonderin dat blauwe met rode dat is het huis.. die kom je aan de onderkant binnen. BTW... 1 hokje is 1 vierkante meter...

Dan boven het huis, dat blauwe dat in een hoek doorloopt daar zijn 5 stallen van 4, bij 5 meter. En helemaal aan het einde van die sliert zeg maar, is een soort van schuur, met 5 kasten om spullen voor de paardjes in op te bergen, plus een poetsplaats en een washok...
Dat blauwe aan de rechterkant dat is de grote schuur. Meteen aan de schuur vast is een wat grotere stal, hier wil ik wat geiten en hertjes en kippen kwijt.. Hieronder is een kleiner weitje voor deze geiten en hertjes en dergleijken...

Boven de stallen vind je een rijbak van 20 bij 40 (helaas niet overdekt Tong uitsteken Links onder de rijbak vind je een paddock met een diameter van 8 meter, en een soort loszet weitje van 8 bij 8 (voor als je stal uit moet mesten of zo, kun je je paard even kwijt Haha!) Dan heb ik plek voor 3 tuintjes. Namelijk tegenover de stallen, langs de schuur en voor de schuur. Dan heb ik links nog weilanden, die ik ook nog open kan maken, zodat het 1 weiland word (het is maar net of mijn paardjes elkaar mogen Knipoog )

Afbeelding

Hier even wat meer detail. Het huis kom je binnen bij die soort van langwerpige inham aan de onderkant. Daar kom je dan de hal binnen. Meteen rechts vind je de zeeer royale woonkamer, inclusief bar en vleugel...
boven de woonkamer vind je de werkkamer, met biljart tafel, de rest daarvan moet ik nog bedenken wat er precies inkomt.
boven de hal vind je een grote langwerpige keuken, met daarboven nog een mooie eetkamer. BTW, de ribbeltjes langs de muren daar moeten deuren komen...

In het schuurtje van het poets/washok is een trapje en bij de eerste stal meteen boven de eetkamer is ook een trapje naar de hooizolder... op het terras is trouwens ook nog een soort van plansoentje met daarin een tafel om lekker buiten te kunnen eten.

In de schuur is trouwens ruimte voor een gewone personen auto, en een jeep/busje (weet nog niet zeker wat ik wil Haha!) ook kan ik daar een trailer en koets kwijt. ook is er in de schuur een grote inloopkast en een grote bak waar ik voer voor de paardjes kwijt kan. Ook is er in de schuur een trap naar boven. De rest spreekt voor zich lijkt mij...

Dan gaan we even boven een kijkje nemen Knipoog Sorry deze foto is wat wazig...

Afbeelding

Als je in de hal van het huis naar boven komt kom je op de hal van de eerst verdieping. Daar kun je door 4 deuren. De onderste ruimte is de badkamer.. met GROOT BAD! van 2 bij 3 meter GROTE DOUCHE van 2 bij 2 meter. De andere 3 ruimtes heb je 3 grote slaapkamers... welke ik en mijn man gaan betrekken weet ik nog niet.. maar de andere twee zijn in ieder geval voor de twee kids die ik ga krijgen Knipoog boven de stallen is de hooizolder. Met boven elke stal een gat, (wat uiteraard afgedekt word) zodat je het hooi zo van boven naar beneden kan gooien (scheelt sjouw werk Tong uitsteken) ook kun je vanaf de hooizolder op een klein balkonnetje boven de rijbak komen, kun je het daar lekker overzien...

boven de schuur heb ik een kleiner "huisje" gemaakt, zodat we die aan iemand kunnen verhuren.. Vanuit de hal, kun je daar rechts je kamer in, waar voldoende ruimte is voor een gecombineerde slaap/woonkamer, meteen onder de hal is een keuken.. helaas zonder afwasmachine maar die is mogelijk wel aan te schaffen Knipoog Dan helemaal onderin is de badkamer, deze heeft wel een wasmachine, ik heb namelijk geen zin in extra vuile was Haha! ook helaas geen bad, maar wel een douche..


Nou aan wie mag ik mijn kamertje boven de schuur verhuren?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:09

Wow! KLEIN! Wow! Verward Verward Verward

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 15:03

Nou uhm??? 2 paardjes voor mij? 1 voor mijn man? beide kinderen willen er natuurlijk ook allebij 1... dan wilde ik eignelijk nog een ezel Tong uitsteken maar die kan wel bij de geiten.. je mag de stal reserveren hoor Knipoog tenzij degene die in dat ene apartementje trekt zelf der paard meeneemt.. dus reservering onder voorbehoud Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 15:04

Margon schreef:
Nee ze zegt niet klein!!!!
Lachen


Oeps verkeerd gelezen Haha!

Oh ja Fairie, de bouw begint in 2013 Tong uitsteken

En uhm... ik bedenk met trouwens net dat ik een plek voor de mest ben vergeten Bloos!

Nou ja, daar verzin ik nog wel iets voor Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 15:10

Als je even 2 berichtjes naar boven leest dan kun je lezen dat het een reservering ondervoorbehoud is.. want degene die het apartement neemt gaat natuurlijk voor Haha!... Ik kom geloof ik later stallen te kort Knipoog Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 15:27

Ow die mag je ook wel hoor Knipoog weet alleen de prijs per maand nog niet precies...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 17:38

chanickyo schreef:
JE hebt stoelen van 2 meter Haha!, als ik het goed zie.
.


Zulke dingen hebben aparte namen.. weet je hoe ze heten???

Tong uitsteken Tong uitsteken

Banken...!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 23:04

Jullie kunnen natuurlijk ook nog altijd gaan bieden op dat mooie apartementje Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 07:19

Whuhahhahahah Tanya lol...

Misschien kan ik wel eens kijken of ik er bij de sims of zo een ontwerpje van kan maken Tong uitsteken Ik weet alleen niet of ik bij de sims een kavel kan vinden die groot genoeg is Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 13:36

Ja ok, meubels en zo moet je even niet naar kijken want die zijn inderdaad dus niet geheel op schaal.. maar de ruimtes en de stallen etc wel.. ik heb mijn best gedaan tenminste Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Nientsje, XxMariellexX, xYaartje en 74 bezoekers