Het was weer erg leuk, vorig jaar had ik met Romanov ook al meegedaan en toen ging het al erg goed. Toen had ik eerst het rondje aan de hand gedaan en daarna pas erop. Dit keer ben ik er gelijk op gegaan. Het wederzijds vertrouwen is in het afgelopen jaar flink gegroeid, dat bleek uit het gemak waarmee hij eigenlijk alle "obstakels" voltooide.
Het was weer erg leuk om eraan mee te doen!
Hier de foto's:

Ik lijk hier een heel raar gezicht te trekken, maar precies op het moment van de foto zei ik "BRAAAAAAAFFFFF" tegen Romanov die na enig aarzelen door de "gang" heen loopt. Dit was het eerste obstakel.

Dit was echt een eitje voor hem, hij liep er rakelings langs zonder ook maar enige aarzeling.

Op een zonnige dag kan hij zo mee naar een terrasje!

Slalom rond de parasols, ook geen probleem.

Door het vliegengordijn vond hij best wel spannend, na enig aandringen ging hij toch heel beheersd en rustig.
Hierna werd hij getest op geluiden, er werd een bladblazer aangezet op een paar meter afstand van hem. Hij reageerde er totaal niet op, wilde er alleen naartoe om te kijken waar dat gekke geluid vandaan kwam!

Hier heb ik besloten om even af te stappen, omdat ik anders wel erg diep moest bukken en Romanov dan nog een beetje onrustig wordt. Liever er naast rustig er onderdoor dan erop en het hele geval aan mijn cap meesleuren!

Ik geloof dat hij dit nog het meest spannend vond, maar hij deed het wel weer!

Nog even een rondje er omheen, maar nu erop.
En het parcours zat er al weer op! Er stonden nog wat dingen (o.a. een koepeltentje in felle kleuren, 2 bandenstapels waar je tussendoor moest en een groot groen opgefrot zeil met een winkelwagentje erop met slingers. Hier heb ik alleen geen foto's van. Verder liep er nog iemand te "nordic-walken" in de bak en liep er iemand met een paraplu boven zijn hoofd. Ook dat ging prima!
Nu nog een paar foto's van een dag eerder, toen hij na het rijden even lekker los mocht.

Romanov ready for take-off!

Hij weet precies waar de camera is!

Die "lippenstift" komt omdat ik hem voor het rijden een snoepje gegeven had.

Lekker ding toch, of niet?
.
!
Het is en blijft een lekkerding!
. Dat terrasje ziet er heel gezellig uit