Geen ItP maar ook geen LK: HELP!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Geen ItP maar ook geen LK: HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 18:45

Ik vind het erg moeilijk om de juiste keuze te maken: er staan ook zoveel niet ItP gerelateerde topics op ItP (dus geen trainingsfoto's e.d., maar foto's van "de nieuwe pup" etc.) dat ik het raar vind om de nieuwste foto's van mijn Velvet op LK neer te zetten. Het zijn immers geen trainingsfoto's, Velvet is een jaarling, maar op LK zullen mijn foto's wellicht minder bekeken worden dan op ItP.

Hopelijk bewijzen jullie nu met leuke reacties het tegendeel Haha! !!!

Afbeelding
Vaag helaas, maar op deze foto zie je haar beengebruik, persoonlijk vind ik het OK dan!

Afbeelding
En het andere moment draaft ze om te Huilen . Leuk he zo'n wisselvallig paardje Haha!.

Afbeelding
Ook galop ken ik Haha!.

Afbeelding
Ook probeert ze om sneller te zijn dan het gras Haha!. Ze is i.i.g. sneller dan mijn camera Cheese! .

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/121097/incoming/Bok(1).jpg[/img]
Om vervolgens met 4 benen van de grond af te komen (tja toch een springpaard?).

Afbeelding
Enne, wat moet jij nou weer?

Afbeelding
HINNIK!!! Ik hoor andere paardjes!

Afbeelding
Nog meer HINNIK!

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/121097/incoming/Kijkuh(1).jpg[/img]
"Ja, daar zijn ze ergens!"

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/121097/incoming/Knap%20koppie(1).jpg[/img]
Ik eet, maar toch,...

Afbeelding
"Ik hoor je wel maar ik zie je niet!"

Afbeelding
Afbeelding
Nog steeds geen paard te zien,... Overigens zijn hierop haar lange manen wel erg goed zichtbaar!

Afbeelding
Samen met haar jaargenootje aan het kijken

Afbeelding
Ja en waar staan die paarden dan? Links of rechts??? Verward

Poeh, weer een hoop foto's! Aan de andere kant van de weg (er zit ook nog water tussen, grote grasvelden en een weg, maar toch) stonden andere paarden te hinniken. Vandaar de vele "kijk-foto's". Maar ze blijft een lekker bekkie houden nietwaar Haha! ???


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 21:38

Dank allen, ze doet het goed maar is inderdaad nog zo jong, dus nog lang wachten Haha!. Het is een lief maar ook gek diertje en ze ziet er momenteel niet uit vind ik zelf! Haar manen en staart groeien ook zo snel, unbelievable!

Ik zou alleen wel graag willen dat ze wat lelijker werd, ze blijft me nog iets te mooi voor een jaarling Lachen. Time will tell,...

Maarre, leuk kleurtje he? Wat vinden jullie, zwart of bruin (of ,...???)?


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 16:14

*schopje* het zal toch niet waar zijn he, wat ik in mijn eerste bericht beweer,... Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 21:22

Tja Jurga, ze is zeker een stuk lelijker nog geweest Haha!, maar al met al bedoel ik dat ze te mooi in verhouding blijft, ze moet meer "uit elkaar gaan" zoals de opfokker het zegt. Snappie?

En ja, dat koppie van haar he,... Lovers Geweldig mooi met een hele mooie uitdrukking vind ik!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Kaplaars, Selima, Steppe en 19 bezoekers