Palermo kortharig, mijn broertje, verzorgmeisje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Palermo kortharig, mijn broertje, verzorgmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 12:39

Na een paar flinke happen uit haar manen is Par gekortwiekt, het ziet er nog aardig uit maar de helft is eraf!!!
Maar we gaan met goede moed weer beginnen met sparen Haha!

Afbeelding
Valt het al een beetje op?
Afbeelding
Ik kom wel even goed poseren Haha!
Afbeelding
Kijk....eerst kwamen ze tot over mijn schouder, en ik heb het lekker af laten knauwen in de vakantie van mijn baasje *wat kan die vloeken zeg*

Afbeelding
Toch niet zo slecht voor de eerste keer?
We kunnen er zelfs om lachen Haha!
Afbeelding
Foto;s zijn een beetje onduidelijk...maar duidelijk is denk wel dat een paardenmeid heel blij zou zijn met deze waaghals Haha!
Par had hier net 4 weken vakantie gehad....en was dus net 2 maanden onder het zadel...braaf is ze he Lovers
Marcel was er voor de vakantie vanaf gevallen zonder zadel, en toch er weer opstappen OK dan!

Afbeelding
Mandy zat even in de knoop met Par haar manen, maar Parretje wandelt gewoon vrolijk door...boem is ho toch? Haha!
Afbeelding
Even poseren *en dan volgende keer die zelfvoldane grijns eraf laten Knipoog *
Afbeelding
Miep miep zoefffff we komen er aan, opzij opzij opzij, waar zit de toeter op dit ding? en de rem???? hellup Cheese!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:52

Leuke foto's syl.Maar echt zonde van de manen.
Had wel de happen gezien en vond het toen al zonde.Ik hoop dat het aan groeid binnen een korte tijd.Zeg maar tegen marcel dat die nu ook een keer op Amber moet hoor dan is het pas een echte bikkel hihihi.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 12:54

loontje schreef:
Leuke foto's syl.Maar echt zonde van de manen.
Had wel de happen gezien en vond het toen al zonde.Ik hoop dat het aan groeid binnen een korte tijd.Zeg maar tegen marcel dat die nu ook een keer op Amber moet hoor dan is het pas een echte bikkel hihihi.


Eh, daar stapt die zo op Loon!!
Echt die jongen is zo om...zit zelfs al vraagprijzen te vragen....

En Amber vodnt die altijd al gaver dan Par, dus ik denk dat als je ga je gang zegt hij al zit Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 13:10

Was er nog 1 vergeten...is wel beetje wazig maar vondt die voorbenen zo gaaf!!!

Afbeelding

Het andere paard is Boy, een quarter, en tevens de enige die in Par haar buurt mag komen als ze hengstig is Lovers

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:12

Coole foto's, gelukkig is er nog wel wat van d'r manen over, ziet het er niet helemaal gekortwiekt uit! Leuk commentaar ook!