Andrew in Kuuroord Grazige Weiden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Andrew in Kuuroord Grazige Weiden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 18:29

Vanaf het weekend heeft Andrew mazzel... Elke dag mag hij even naar de wei een eindje verderop, waar weer volop gras staat... De anderen wilden hun paarden er liever niet op (te snel dik en te ver weg) en omdat het gras wel erg lang is en Andrew niet zo graag lang alleen is, breng ik hem elke keer even heen om hen na een tijdje weer op te halen...

Gister was het prachtig weer en heb ik een hele tijd bij hem gezeten omdat hij zaterdag enorm onwennig was en heel druk ging doen en lopen roepen. Dat uurtje bij Andrew heb ik heel wat mooie foto's gemaakt en een paar heb ik verkleind en hier geplaatst... Het revalidatie-adresje van Andrew dus...

Afbeelding
Wat zie ik daar? Ohhh... Fietsende toeristen...
Afbeelding
Het was daar wel mooi, maar is het vriendinnetje er nog wel?...
Afbeelding
Opluchting... Daar is ze! Nu kan ik weer ontspannen...

Afbeelding
Afbeelding
Stiekem komt Andrew steeds dichterbij, met een half oog op mij...

Afbeelding
Toch maar een beetje in de buurt blijven... Wel zo gezellig...

Afbeelding
Wat zie ik nu?

Afbeelding
Goh, dit gras is heerlijk! Dank u

Afbeelding
Ga je nu weg?!!!! Je laat me toch niet achter Verward

Afbeelding
Hoor ik daar iets bekends? Hinnik Hinnik....

En als ik dan weg loop hoor je hem roepen... Kom terug!!!!! Lovers
Laatst bijgewerkt door joyce B op 08-09-03 19:05, in het totaal 3 keer bewerkt


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 20:24

Nee hoor!!! Geen trukage aan deze foto's Knipoog De zon scheen, en het gras was er regelmatig 15 cm lang... *LOL* Ze hadden er met zijn drieeën al eens vier dagen op gestaan en toen was het kort en zijn ze er gelijk weer afgehaald. Sinds die tijd is het niet meer gebruikt (paar weken?) en nu met die regen was alles weer goed gaan groeien. Het is alleen wat zachtere grond met veel mollen. Het hoort bij dat huisje, wat nu verhuurd is, en is een paar minuten lopen vanaf stal. Vandaar dat de paarden die 's nachts binnen staan er nooit zullen komen... Wel fijn voor Andrew nu Knipoog En voor mij, want ik hoef niet uren lang een touwtje omhoog te houden Schijnheilig Haha!
Laatst bijgewerkt door joyce B op 08-09-03 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 20:28

Klopt... Bekend huisje hè! Hij staat er dus niet continue hoor Knipoog Moet hem er speciaal heenbrengen en weer ophalen. Rest van de tijd staat hij in zijn persoonlijke harem, waar hij erg geliefd is bij zijn merries Schijnheilig Haha!
(is een echte charmeur bij de dames, maar is wel de baas Cool )


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 17:52

Jawel hoor, maar normaal had ik hem af als ik ging rijden, en hij moet toch af en toe even luchten, dus gaat hij nu elke dag ook in elk geval een uurtje af... Kan hij lekker even rollen en heb ik wat te poetsen Knipoog Hij krijgt nu wel last van zijn voorpluk overigens... Heb hem vanaf mei dit dek om, en had vorig jaar een deken met stuk over het hoofd. Daar kreeg hij geen last mee, behalve dan jeuk aan het hoofd door het dek zelf... Zijn hoofd ziet er nu mooier uit, alleen rond de voorplek nu wat geïrriteerd...

Bedankt, voor jullie complimentjes, ik zal ze aan Andrew doorbrieven... Hij is al zo'n slijmbal af en toe Haha!

Het weiland is zo groen omdat ze er maar zo weinig op hebben gestaan en het vrij laag ligt. In de winter erg nat dus waarschijnlijk!...

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 13:44

Ja, als je hem niet ziet draven zou je hem goed gezond verklaren... helaas loopt hij nog wel kreupel Chantal, maar je bent natuurlijk altijd welkom om te komen kijken, en iedereen bedankt voor jullie lieve reacties Knipoog

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 16:03

Ik weet niet hoe hij zou doen bij schapen in de wei...
De katten hapt hij in hun staart, en bij de struisvogel-achtige beesten op de vorige stal ging het wel goed, maar daar stond hij ook gewoon in een kudde Knipoog
Het is maar voor een paar uurtjes per dag... Nu helemaal niet, want ik ben ziek en kan hem dus niet even brengen en weer ophalen. Hij moet het nu doen met het kale weitje, zijn vriendinnetjes en een pak kuil Schijnheilig Arme Andrew Schijnheilig Haha!
Hoop dat ik snel weer beter ben zodat hij weer lekker kan grazen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Perros en 82 bezoekers