Kun je mij en Gul trouwens wel herkennen tussen al de andere manege paardjes bij het carousellen?
Bij het oefenen heb ik een donkerblauwe trui aan en een beige rijbroek en bij de uitvoering van de carousel een turquooise manege trui en een zwarte rijbroek, net als alle andere
Gul is samen met Wouter het grootste paard en hij is mooi sabino bruin met een uitlopende bles en 4 witte benen
heey, leuk hoor! wanneer komt die van gold vind hem alleen erg lang duren, en vaak dezelfde, of dezelfde soort fotos. Misschien kan je de volgende kort en krachtig maken zeg maar en de letters kon ik niet lezen? maar dat kan ook aan mij liggen. maargoed ik heb makkelijk praten want ik kan het helemaal niet.
Er is er al eentje van Goldie in de maak Maar de pc met limewire is een beetje te erg kapot (wassie al, maar nu gaatie ook niet meer aan) dus ik kan er even geen liedje onder krijgen
HIj is erg leuk geworden dat filmpje. vind het alleen jammer dat ik jullie carroussel niet heb kunnen zien omdat ik gelijktijdig aan het inrijden was voor de andere carroussel. Trouwens wel lachen hoor die 2 fjorden voorop.