Ninotchka Arabians: Goran krijgt een nieuwe thuis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Ninotchka Arabians: Goran krijgt een nieuwe thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 16:26

Zoals jullie wellicht weten, ging Faras (Fantomas zijn eerste veulen) naar Nederland en kreeg hij een nieuwe thuis bij de familie Herlaar te Brielle! Ik ben er deze zomer geweest en heb genoot ervan om te zien hoeveel vertrouwen Faras heeft in z'n nieuwe baasjes! Het doet altijd pijn om één van je lievelingen te zien gaan, maar als je ziet hoe goed ze het dan hebben geeft het een heel goed gevoel vanbinnen! Eergisteren meldden ze me het blijde nieuws, dat Faras zijn volle broertje (Goran) hem gezelschap mag gaan houden! Ze waren allang verliefd op Faras z'n evenbeeld, en binnenkort gaat Goran voorlopig ook richting grote broer! Ik wil hierbij de familie Herlaar hartelijk bedanken om zo goed voor Faras te zorgen, en om ook voor Goran te willen zorgen!

Hierbij enkele mooie foto's van Goran °2001 (Fantomas x Nikita)!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

En nu broertjes lekker kontje: Faras °2000

Afbeelding

Veel succes Sylvia en Debby! En bedankt voor alles!!!!

Emxxx


Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 21:51

Lientje schreef:
Wat fijn dat die paardjes zo goed terecht zijn gekomen, mooie beestjes trouwens, en ze lijken precies wel enorm veel op elkaar.


Haha, ze lijken idd erg veel op elkaar hé... maar het zijn wel degelijk twe verschillende hoor!! Ze hebben dezelfde mama en papa en verschillen 1 jaar in leeftijd!

Citaat:
Ik vind het prachtige arabiertjes!!! Die Fantomas kan er wat van



Franca,
Fantomas doet het inderdaad goed!
We zijn heel tevreden over zijn fokproducten, we hadden niet beter durven wensen! We're proud of our black daddy!

Emx
Citaat:

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 20:01

Gisteren Goran even op de trailer gezet... kwestie dat hij het gewoon is tegen de tijd dat hij naar Nederland gaat! Hij was niet bang, alleen heel voorzichtig... maar voetje voor voetje lukte het hem toch om de trailer binnen te treden! Daarna een stukje wandelen geweest... heel nieuwsgierig is hij, maar schrikken?? nope, dat staat niet in zijn woordenboek... Toen ik hem daarna weer in de weide liet, showde hij dat de brokken eraf vlogen... Voorbijkomende auto's bleven staan om hem te bekijken... hij wordt echt mooier met de dag, en ik voel nu alweer dat ik het moeilijk zal krijgen als we hem in Nederland zullen moeten achterlaten (zoals vorig jaar met Faras ook het geval was!).
Heb het gevoel dat, bij elk paard die verkocht wordt, ik net een betere band krijg enkele weken voor ze verkocht worden! Gonna miss him, but I know he'll be happy with his big brother Lachen!

Emxx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers