Op stal:

ff poseren

mijn 2 favoriete mannen bij elkaar

kijk baasje, ik ben lekker vies!maar ik heb wel een lief hoofdje

bewerkte foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jojo23 schreef:Hier wa sik al![]()
wat een leuk paard,hopelijk ga je er veel plezier aan beleven en die 2 mannen op 1 foto zou ik boven mijn bed hangen als ik jou was,slaap je altijd lekker
 dank je wel voor je berichtje!                                                         Zera schreef:Leuk paardje heb je man
En idd wat jojo zegt die foto van je 2 mannen echt boven je bed hangen.. Is echt een hele leuke foto
 haha nee hoor vind dat ook een hele leuke foto, omdat hij eerst heel bang was voor paarden en in de afgelopen 2 weken eigenlijk alles met Amigos durft.                                                         
 de bruine aan de linkerkant op de foto 

Marloess_ schreef:Sta jij bij ons op Hippisch Centrum Barendrecht? Ja toch?

TabeR schreef:wat een leuke draver.. heel veel plezier samen!
best toevallig ben sinds twee week ook in bezit van een draver

petra31 schreef:Ach, als hij erg naast zijn schoenen gaat lopen dan laat je hem gewoon een paar keer helpen met Nino. Dan is het vast zo over haha.![]()
Groetjes,
Petra (blonde meisje dat altijd bij Nino te vinden is)

En die bewerkte foto is ook erg mooi 
                                                         sleepingrose schreef:Wouw mooi beestje!En die bewerkte foto is ook erg mooi

en rijd ie ook zo goed alsof ie eruit ziet 

lana_te schreef:waw wat een schiterend dier zeg!en rijd ie ook zo goed alsof ie eruit ziet
![]()