Foto's Vakantie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Foto's Vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 18:38

*Jeej
Na een tijdje heb ik EINDELIJK me foto's op internet!!! (zie ook mijn profieltje *LOL* )
Ben een paar weekjes terug op vakantie *voor de derde keer* naar Frankrijk geweest, het plaatsje La-Capella Cabanac! Misschien is iemand van jullie er ooit eens geweest, bij Le Cheval Blanc. Site: http://www.ridingholidays.fr.st/. Op die site zijn wel hele oude foto's, maar misschien beetje indruk? Zóó cool daar!! Heb leuke foto's van Ines, das de liefste en leukste die er is!!! Haha en dankzij mij nu ook al een beetje verkeersmak Cool Het eerste jaar reed ik vooral op een ander paard *je kan gewoon daar kiezen wie je wil, zo ook heb ik op die 'baas' zijn paard gereden* maar vorig jaar en dit jaar bijna altijd op Ines!!!! Dus hier foto's:
Afbeelding
Zo'n lief hoofdje!!!!!!
Afbeelding
en hier stonden we lekker in het zonnetje te wachten tot we weg konden.. ff voor de duidelijkheid: ben aan het kijken wat ze aan het doen is, doe niks met de teugels ofzo *zie ook de boog in de teugels haha*
Ow ja en ook geen commentaar dak kort zit ofzo je rijdt daar bergen op en af Pling
Afbeelding
en cheeeeeese!!!! dit was btw alleen voor de foto, je rijdt daar je paard *zoals denk iedereen wel weet* niet naar beneden of iets wat er op lijkt, omdat het allemaal bergen enzo zijn en ze goed moet kijken wat ze doet.. snappen jullie vast allemaal wel *LOL* OK dan!
Afbeelding
hahahah ik sta VERSCHRIKKELIJK op de foto.. lees:niet opgemaakt, net gereden, erg warm, etc.
maar toch wel lieve foto Lovers
Afbeelding
dit was het paard van de baas.. Uram, ook op gereden, echt hengstegedrag!!! altijd vooraan, altijd willen galoperen, alles schrikke, enz *niet dat alleen hengste dat zullen doen ofzo, maar iig Clown *
hier is ie afgespote, dus zo donker wassie ook weer niet! En moet ook zeggen dat als je erop zit hij er veel leuker uitziet!!
Afbeelding
en de laastste foto!!! Net gereden en lekker afgespoeld!!!! mooie foto Lovers
Kmis der wel heel erg!! Heb 2 weken lang van 3 tot 6 uur op haar gereden *sochtends en savonds 2 tot 3 uur* en dan mis je dat echt als je thuis bent!!!! Hoop op leuke berichtjes van jullie :)) *LOL* *LOL*
Groetjes, kuss :D
Laatst bijgewerkt door chillse op 04-09-03 19:14, in het totaal 5 keer bewerkt


chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 19:10

marsss schreef:
wow wat een mooi paard wat glimt ie ook mooi!


Dankjewel!!! Int echt nog mooier haha, ja hijs hier afgespoelt *compleet* dus drom zo mooi glans, en mooi int zonnetje... Lovers


chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 19:47

Anjatjeuh schreef:
Die laatste foto is wel een beetje verblindend Tong uitsteken
Lijkt me echt wel super leuk zo'n ruitervakantie,
wil later zoiets gaan doen in ijsland (met ijslanders, duh).
Maar heb daar nu het geld nog niet voor Tong uitsteken

Kging gewoon met me ouders mee, hun in een huisje, en ik elke dag daarheen... Zwaar relaxed, en me ouders ook nog tevrede!!!!! Lekker gebracht enzo.. Je kan daar ook een huisje huren *zie de site* maar ik stond gewoon op een bungalowparkje verderop *LOL*

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 17:30

dientjuhhh schreef:
ill wat een poepiej... Haha! echt heelll liefff


jaaa je 1ste berichte OK dan!
dankjewel!!!!!
en succes met je profieltje hea , hope dat ie et dan wel doet.. Verward

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 18:32

Nou niemand laat meer wat achter Boos!.. haha ben heus wanhopig Tong uitsteken
Wil gewoon leuke reacties!!! haha kuss Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers