Even voorstellen: Mulan

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:51

Goed doorzetten. Nu zul je het nog niet écht kunnen zien, maar vergelijk maar met de foto's van mijn Z2paard in mijn profiel! Zet door, écht waar, een paard met zulke knie-actie (zoals getoond op de foto's waar ze losloopt) zien ze graag in de sport!
(Ze zit waarschijnlijk niet écht lekker/makkelijk door?)

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:54

Waar woon je???
Niet dat ik jouw instructrice wil beconcurreren Haha! maar als ik zo'n paard zie heb ik altijd zin om les te komen geven en kijken wat voor kwaliteiten er uit zo'n leuke combinatie te halen vallen!!! OK dan! Haha!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:45

Noureyev schreef:
Ik dacht ook dat het een ruin was.

Wat kan ze voor een merrie gaaf showen zeg, echt COOL.

Dat je nog ver in de sport mag komen.


Vraagje: waarom zou een merrie minder (kunnen) showen dan een ruin??? Verward Verward Verward

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:46

Mulan"]
[quote="Randy01 schreef:
Waar woon je???
Niet dat ik jouw instructrice wil beconcurreren Haha! maar als ik zo'n paard zie heb ik altijd zin om les te komen geven en kijken wat voor kwaliteiten er uit zo'n leuke combinatie te halen vallen!!! OK dan! Haha!


Ha ha ha, nou, ik voel me zeer gevleid, maar laat je niet misleiden door een paar foto's. Want we zijn lekkere beginners met z'n tweeën.
Zoals ik al zei, Mulan is nog maar sinds december onder het zadel en we hebben het heel langzaam opgebouwd de eerste maanden. Ze wordt lekker nageeflijk nu, en loopt steeds langere stukken in balans. Ze wordt ook steeds braver gelukkig, want in het begin had ik zo mijn handen vol aan haar dat ik aan rijden helemaal niet toekwam!
Verder kan ze nu nog maar heel weinig, en IK moet ook nog heel erg veel leren.....

Maar wanneer je eens wilt komen kijken, dat mag altijd natuurlijk. Ik woon in 's-Heerenhoek, Zeeland.
Misschien als we ons eerste B-proefje eens gaan oefenen? Haha!
[/quote]

Oef, da's wel errug ver. Wie weet, ooit in de toekomst een boktmeeting? Ik ben absoluut gecharmeerd van jouw paard (in ieder geval zoals ze op de foto's staat).
Verder: hou vol!!! Ook al heb je je handen vol (vind je het gek met zo'n paard) en ook al zijn jullie beiden beginners; iedereen is zo begonnen.
Zet 'm op!!! OK dan!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers