Van alles een beetje ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Van alles een beetje ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 09:08

Drie bonten op een rijtje Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Oh wat saai al die foto's......gaan we nou iets leuks doen?! Gaaaap Slapen
Afbeelding

Heeeeej, wat gebeurt daar (mijn moeder was peren aan het plukken in de boomgaard Haha! )
Afbeelding

Tja, ik hoef vast niet te vertellen wie Hester en wie Saar is Clown
Afbeelding

Hester zag iets....geen idee wat, maar het was erg interessant.....zucht, mooooi paard Lovers
Afbeelding

Nu zag ze mij Haha!
Afbeelding

strak óf kittig htg-kersje :? _O-

:# Z1+1 :#


Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 20:57

De rechtse shetlander (Willem) is van mij, de andere twee zijn van de mensen waar we op stal staan. De donkere fjord (Saar) is van mij en die andere (Hester) is van mijn moeder. Officieel dan, het zijn gewoon alledrie "familiepaarden" Haha!

strak óf kittig htg-kersje :? _O-

:# Z1+1 :#

Saar

Berichten: 1225
Geregistreerd: 15-11-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 09:09

astridastrid schreef:
Hester, hester... Ik vind haar zóó mooi! Saar ook!
Rijdt je moeder ook wedstrijden met Hester? Ik heb altijd gedacht dat ze ook van jou was!
Ga je binnenkort al L1 starten met Saar of wacht je nog even? Haha!

Hester is een familie paard, maar officieel staat ze op naam van mijn moeder. Saar was ook van mijn moeder, maar omdat het in het dagelijks leven meer mijn paard was (ik rij veel meer op haar) is het nu officieel ook mijn paard. Maar verder is er dus niks veranderd, ze staan gewoon bij elkaar in de wei, en als ik zin heb om iets met Hester te doen dan kan dat gewoon. Andersom kan mijn moeder Saar ook gebruiken als ze dat wil.

Mijn moeder heeft menwedstrijden gereden met Hester, ze is tot de M gekomen en daarna is ze ziek geworden, toen zij beter was werd Hester ziek. Nu zijn ze allebei weer gezond, maar gaat ze liever lekker buiten rijden. Ook leuk vinden ze een oefenmarathon Haha!
Ik heb onder het zadel ook wedstrijden gereden met Hester (lang geleden) en ben toen bij drie winstpunten in de B blijven steken Schijnheilig

Ik ga met Saar lekker nog even door in de B, ik heb nu 12 winstpunten dus ik mag nog even Lachen

strak óf kittig htg-kersje :? _O-

:# Z1+1 :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, VenoSnorlax en 76 bezoekers