Hrannar in actie!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Hrannar in actie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 13:27

Vandaag maar weer eens wat actiefoto's gemaakt! Nou was Hrannar aan de beurt om eens wat van zijn springtechniek te laten zien.

Eventjes lekker losdraven:
Afbeelding

En springen maar!
Afbeelding

En nou iets hoger:
Afbeelding

De hindernis is trouwens heel veilig, want de balk kan eraf vallen (gekeurd door Fraeva Haha!).

En aan het einde weer lkkr verder gaan met waar je mee bezig was, hè Hran?! Knipoog
Afbeelding

Fraeva heeft het niet zo op springen, dus liet ik haar maar ff wat balkjes lopen:
Afbeelding

En tot slot nog een niet-actie-foto van de pony die echt weet wat springen is.... Haha!
Afbeelding

Groetjes Jessie


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 14:15

Haha, bedankt Knipoog

Leuk dat je dit vraagt! Lachen
Hrannar is de zoon van Hrönn (een godin), dus zijn naam komt uit de mythologie.
En fraeva betekent in het ijslands 'meeldraad'... vanwege haar kleur Lachen

Groetjes Jessie

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 14:43

Thnx Lau Knipoog

Nero: Gaaf dat je snorri en skjoni ook op bokt gaat zetten! Ik heb ze namelijk nog nooit gezien en ik hoor wel allemaal wilde verhalen van mijn ouders over hoe leuk die paarden wel niet zijn Haha! Wanneer komen ze op bokt? Tong uitsteken

Mientjeuh: Hij springt idd erg ruim... bang voor de hindernis ofzo Schijnheilig Knipoog

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 18:23

jaa zekerz... Koos is een goeie leermeester... hij kan zijn 'grote' vrienden nog heel wat leren op springgebied Haha!


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 22:39

haha, Leuke reacties! Lovers

Eszelon4ever"]
leuek foto's Haha! mare volgense keer toch echt rijfoto's en jou shet begint ook al weer in zijn wintervacht te raken he? wanneer kom je nu hierheen Tong uitsteken
[/quote]

jaja, rijfoto's komen nog Tong uitsteken hihi! Koos zit idd al erg dik in zijn vacht Verward *en ik maar borstelen...Haha!* Maarehm, we gaan heel snel iets afspreken hoor, hihi... moet nog ff vragen waar mijn oma nou precies woont in Vught....

[quote="Sammm"]
Echt leuke foto's! Die donkere vind ik echt mooi! Hij/zij kan ook super springen trouwens!
[/quote]

Hij Haha! 't is nog leuker om erop te zitten tijdens het springen, maar daar komen ook zekerz foto's van Knipoog

[quote="Jetta"]
Oh, wat een prachtige IJSJES in je profiel! Ik ben meteen weer verliefd op deze ponies!!!!
[/quote]
Bloos eenmaal verliefd en je komt nooit meer van ze af Knipoog


[quote="Elke schreef:
Leuke foto's! Maarja, wat wil met 2 super stoere paardjes? Tong uitsteken

Hrannar lijkt trouwens net een springende fries Haha!


Lachen thnx
Hrannar is eigenlijk ook een fries, maar de naam: IJslander... past beter zij hem Schijnheilig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 22:16

Thnx voor jullie leuke reacties! Lachen
Ik heb gister op Fraeva gesprongen (dezelfde hindernis als op de foto) en het ging super! Frae vindt springen heeeeel moeilijk, dus ik ga vaker met haar springen om het haar goed te leren. Knipoog ==> Komen ook foto's van Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee en 43 bezoekers