De tandarts aan het werk bij Ivanka

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

De tandarts aan het werk bij Ivanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 21:28

Of Ivanka het "lol" vond, vraag ik me af Tong uitsteken Maar ze werkte erg goed mee toen de tandarts met haar bezig was vond ik Lovers
Eerst deed hij de klem in en ging hij voelen wat en òf er iets mis was, daarna mocht ik voelen.. Vond dat echt zo gaaf Party!!!!
Echt zo raar om te voelen Is toch niet iets wat ik dagelijks voel Haha!
Toen is hij haar kiezen gaan veilen, want daar zaten haken op.
Ze had ook een afgebroken wolfstandje, eigenlijk had hij die willen trekken, maar die was te ver afgebroken, waardoor hij er niet makkelijk meer bij kon en als hij het wel deed had het een paar risico's, (hij kon een belangrijke slagader raken bijv.) dus ik had zoiets van 'laat maar Knipoog'. Nu moet ik misschien met Ivanka een keertje naar de kliniek, daar zouden ze het wel kunnen verwijderen..

Aaaah arme Vankie Ach gut Wat doen we nu allemaal toch weer met jou Knipoog
Afbeelding

Hier is de tandarts met dr bezig Lachen
Afbeelding

Koppie van Ivanka hier is wel lachwekkend Haha!
Afbeelding

Ivanka: lekker van buiten, zacht van binnen *LOL* *hmm.. waar herken ik die laatste zin nou van Verward? Uhm... oh ja van die zwart-witjes (drop) reclame Haha! .. of niet ... Nja, de zin schoot me opeens te binnen Tong uitsteken*
Afbeelding

Dat was het dan alweer, mocht toen de tandarts klaar was weer een keer voelen en zelfs ik voelde dat het nu weer helemaal recht was Lachen
De tandarts zelf vond ik erg aardig, was ook heel erg rustig, nam alle tijd voor Ivanka Party!! In 1 woord: toppie OK dan!

Sanne



Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 08:51

Ethelate schreef:
En wat ben jij aso bruin Tong uitsteken


Haha Haha! Op deze foto valt het nog mee *LOL* Maar ik ben best wel verkleurd ja Schijnheilig

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 10:31

Ivanka heeft idd een chique kleurtje, ben het helemaal met je eens Leks Cool

Meneer de tandarts vond het niet irritant denk ik, hij zei er iig niets van Haha!
Meneer de tandarts heet John Kegge, komt uit Schiedam. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dewii, gerlindie en 69 bezoekers