Fotos vd buitenrit met Minco Donja Mireille&Lente

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Fotos vd buitenrit met Minco Donja Mireille&Lente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 21:03

Hier de foto's van Yoline die zelf te lui was om ze even in een topicje te zetten Cool

Hier waren we dus net aangekomen met Mirei en Lent en toen we hen in de wei naast de bak hadden gezet mocht ik Minco (en Donja maar die staat niet op deze foto's Verdrietig) even bekijken Cool
Afbeelding

Even schuren aan mn moeder Haha!
Afbeelding

Het tasje van mn digi rook maar raar...
Afbeelding

...net als mn schoenen Verward:D
Afbeelding

Daarna ging ik een "VDdemonstratie" geven (maar daar heeft Reinou weer geen foto's van Haha!) en hier kwam ik net aanlopen met mn bakje biks Schijnheilig
Afbeelding

Na het VDen hebben we onze Haffies uit de wei gehaald..
Afbeelding

..gepoetst, opgezadeld en daarna gingen we op weg Pling (voorop Judibo met Donja, daarachter minkieboy met Minco, daarna ik met Mireille en als laatste Nienha met Lent)
Afbeelding

Door het bos Haha!
Afbeelding

vlnr minkieboy/Minco, ik/Mireille, Nienha/Lente en Judibo/Donja
Afbeelding

Ergens tussendoor kwamen we langs de verzorgFjordjes van Yoline!!! Zohran is echt zoooooo cute Lovers En Nicoline en Violine zijn ook super *LOL* Jammergenoeg bleef Frieda zo ver weg staan maarja..... die zag er ook erg lief uit hoor *LOL*

Hier een foto van Nicoline en Zohran Lovers
Afbeelding

En een groepsfoto Cheese! (vlnr minkieboy met Minco, ik met Mireille, Nienha met Lente en Judibo met Donja)
Afbeelding

Op een gegeven moment vond ik het wel erg sneu voor Yoline dat ze de hele tijd maar moest fietsen dus toen heb ik haar aangeboden om haar stalen ros even in te ruilen voor Mirei en dat wilde ze wel *LOL* En toen vroeg Alie (minkieboy dus Haha!) of ik dan een stukje op Minco wilde en tja.. daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen *LOL*

vlnr ik op Minco, Judibo op Donja, Nienha op Lent en Yoline op Mireille.... ik weet alleen even niet meer waarom we nou met zn allen zo zaten te lachen? Verward De paardjes zagen iig iets heel boeiends *LOL*
Afbeelding

En op de terugweg mocht ik van Judith/Judibo ook nog even op Donja zitten Bloos! (vlnr Lente, Donja, stukje Minco en Mireille)
Afbeelding

En de laatste foto van de rit alweer Verdrietig Wat ik hier met Donja aan het doen ben weet ik niet Haha! Naast Donja en mij loopt Minco met minkieboy en Mireille loopt met Yoline erachter... Lent is achter Donja verdwenen geloof ik Haha!
Afbeelding

Reinou ik vind je foto's echt heel erg leuk geworden Knipoog

Danielle

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers