Wat doe je als kat als het zo warm is als vandaag?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Wat doe je als kat als het zo warm is als vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 18:56

Afbeelding

Precies! In de wasbak gaan liggen en wachten tot er water uit de kraan komt Haha!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:59

whaha geweldige foto !!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:04

hahahaha, die kat heeft het mooi voor elkaar! was ik ook maar zo klein om snel in een wasbak te gaan liggen, zou ik het misschien wat minder het hebben.. het Stoom uit je oren komt uit mijn oren van de hitte

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:05

geweldig

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:06

Super! echt poepig! Lovers is het jou kat? Lachen

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 20:08

Hoi,

Ja, het is mijn, uh herstel: onze kat. Ze is pas sinds afgelopen donderdagavond bij ons, maar we hebben al regelmatig om haar kunnen lachen.

Ze is overigens een (bijna helemaal) zwarte Oosters korthaar van ongeveer anderhalf jaar oud en ze heet Lara.

Judith

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:49

Gaaaaafffff die foto.
Ik heb zelf een Oosterse Korthaar (Clairence) van 18,5 jaar oud. en ik heb hem toen hij 2,5 jaar was uit het asiel gehaald.
Het zijn echte kletskatten en hebben veel aandacht nodig dus klets er lekker tegen en je wordt beloond Lovers
Ze zijn niet zwart hoor, je heb namelijk de bruin of blauw zwarte. die van mij is bruin zwart.
Hij wordt echt een oude sok nu... ligt de hele dag te slapen vooral met die hitte, wordt doof, tikje seniel... dus je snap wel dat wij ook regelmatig in een deuk liggen. Knipoog
Als hij naar de regenboogbrug gaat komt er weer een Oosterse Korthaar want ik ben er verliefd op.
Lovers
Heel veel suc6 met je nieuwe aanwinst... geniet ervan want ze zijn heel leuk....

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:53

hahaha echt grappig dat ie dan gewoon in de wasbak gaat liggen Haha!:D:D

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:12

Lief! Heb je ook al een keertje de kraan open gedraait? Of issie dan snel weg? Tong uitsteken

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 22:33

Hoi,

Ik heb de kraan nog niet opengedraaid, denk dat ze zich dan rot schrikt. Maar zoals gezegd, ze is nog niet zo lang bij ons, dus we zijn nog een beetje aan het aftasten, misschien dat als ze er nog eens in gaat liggen, dat ik het dan wel probeer *LOL*

Ja, ze kletst lekker, in het begin nog op een wat verontwaardigd toontje, maar dat wordt al wat vriendelijker. Wij hopen erg lang plezier van haar te hebben. Ze heeft haar plaats al gauw verworven, want wij hebben een tweezitsbank en mijn vriend en zitten op de ene helft en zij op de andere helft Verward Een heerlijk beest is het gewoon. Het was even een risico, maar het pakt heel leuk uit zo.

Judith

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:57

Mijn gekke kat gaat met dit weer steeds in de douchebak liggen. Liefst als ik net gedouched heb en de bak nog nat is...

Wij hebben trouwens ook jaren Oosterse Kortharen gehad, een bruingestreept mannetje en een grijsgestreept vrouwtje, Sekhmet en Razzamataz (Tesje) genaamd. Geweldige katten waren dat, ik denk nog veel aan hen, en als de twee dames die ik nu heb er ooit eens niet meer zijn dan komt er weer een Oosterse Korthaar.
Ze kletsen inderdaad de oren van je kop, ze worden ook wel eens de honden onder de katten genoemd, net als de Siamezen. Ze zijn ook erg waaks, die van ons hebben eens een inbreker weggejaagd Cool .
Sekhmet hield enorm van stoeien, het kon niet gek genoeg, en Tesje werd hoe ouder hoe meer knuffie. Ze lag het liefst helemaal in je trui gewikkeld op je schoot of ze lag prinsheerlijk op haar rug op schoot terwijl je haar uitgebreid over haar buikje aaide. Lovers

Het zijn katten met een enorm gevoel voor humor, zoveel is zeker!

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 10:26

Whaha grappig!
Dat doen mijn katten niet hoor Haha!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 10:36

Nou ja zeg, maffe kat! Dat doen die van mij niet hoor. Die liggen gewoon de hele dag voor pampus in hun mand of op de bankleuning. Ik word nog geneens meer begroet als ik thuiskom, opstaan is echt teveel moeite. Maar wel mauwen als ik ze niet even kom aaien!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 11:29

Hoi,

Nee, een Oosters korthaar (en Siamezen zijn ook zo) is echt wel op mensen gesteld hoor. Die komt je even uitgebreid begroeten als je er weer bent.
En ze gedraagt zich verder ook wel regelmatig alsof zij de oudste rechten heeft, zo neemt ze "mijn" plekje op de bank in enzo.

Maar je hebt er echt een hele leuke kat aan hoor!

Groeten,
Judith

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:30

echt geweldige foto hoor. Slimme kat!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 12:46

Mooie kat zeg! Cool Hij kijkt ook echt zo naar de kraan van: wanneer komt er water uit? Haha!
Onze kat vindt het al nat genoeg om uit de vijver te drinken. Die heeft echt een pesthekel aan nattigheid en wil alleen geaaid worden als haar het uitkomt. Scheve mond Als je haar aait als ze het niet wil hangt ze in je arm. Tsjakka! Stom beest..

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 12:50

Oh maar dat is bij Lara ook zo hoor. Aan haar koppie mag je altijd zitten, maar al ligt ze er nog zo ontspannen bij (op haar rug bijv.) je mag haar pas op haar buik aaien als zij dat "gezegd" heeft. Vergis je je daarin, dan heb je een hap in je hand, het is vooral even schrikken dan, echt zeer doet het gelukkig niet.

Judith

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:02

Voice schreef:
Oh maar dat is bij Lara ook zo hoor. Aan haar koppie mag je altijd zitten, maar al ligt ze er nog zo ontspannen bij (op haar rug bijv.) je mag haar pas op haar buik aaien als zij dat "gezegd" heeft. Vergis je je daarin, dan heb je een hap in je hand, het is vooral even schrikken dan, echt zeer doet het gelukkig niet.

Judith


Nee, zo'n beet niet nee.. Ze bijten nooit zo door.
Maar wat onze kat doet, is dan heel stevig je hand vast houden, op der rug gaan liggen en met haar achterpootjes eens flink je arm "dood" krabben. Verdrietig AUTSH. *LOL*
Maar goed, katten hebben zo hun eigen willetje he. Knipoog

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:08

Grappige foto zeg!

Onze kat Sasja (is inmiddels overleden Verdrietig ) kwam altijd kijken als ik in bad ging, zat ze op de rand van het bad en dat vond ze altijd prachtig. En als het bad dan bijna leeggelopen was en er nog een klein plasje onderin stond, ging ze erin zitten en met haar pootje heel voorzichtig in het water om er dan achter te komen dat het toch wel nat was. *LOL* Tot ze een keer vanaf de wc op de rand van het bad wilde springen terwijl dat vol was, maar ze schoot door en kreeg dus zwemles en vanaf dat moment is ze niet meer de badkamer in geweest. *LOL*

Spooky is ook zo'n mal beest, ze wilde laatst haar muis leren zwemmen denk ik, liep met zo'n speelgoedmuis naar haar waterbak om dat ding er zo in te gooien! Toen ze hem er weer uit had gehaald kwam ze erachter dat ie toch wel erg nat was! *LOL* Katten zijn af en toe rare beesten....

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:38

Clair ligt nu ook voor pampus hoor net als ik... hahahaha
Die van mij heeft nu de tik dat hij op de salontafel uit de vaas die met water gevuld is gaat drinken, en dan niet 1x nee gewoon 6x achter elkaar.
Hij springt dan op de grond en dan zie je hem denken.. heb ik dit nou wel of niet gedaan... volgens mij niet...dus hup gaat ie weer... weer drinken en dan kom je dus niet meer bij... zal eens kijken of ik ons kind eens op de foto kan nemen....als ie weer in zo'n seniele bui is...

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:55

Mooie strakke kat zeg. De mijne ligt de hele dag over de bank te dweilen en heeft geen eens zin in z'n brokjes en z'n dolle ren.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:35

haha echt geinig!! enne, heb je niet stiekem de kraan open gezet Haha!
onze kat gaat altijd in lege dozen liggen *LOL*

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 17:38

Natasja91 schreef:
enne, heb je niet stiekem de kraan open gezet Haha!
onze kat gaat altijd in lege dozen liggen *LOL*


Nee, dat heb ik maar niet gedaan, we zijn nog aan het vriendjes worden (ze is nog niet zo lang bij ons namelijk) Haha!

De oosters korthaar van mijn broer en zijn vriendin houdt ook erg van lege dozen. Toen ik ging verhuizen en ik al die verhuisdozen in elkaar aan het zetten was, zat hij er steeds eerder in dan dat ik mijn spullen erin gestopt had. En hij heeft zo n tentje (zo n blauw/roze die je bij een grote zak voer kon krijgen) en die vindt hij ook geweldig. Die zit ook graag overal in

Judith