leuke haf. Ze is stevig maar dat is ook haar bouw een beetje. Viel me op hoe charmant laarzen onder een rok staan .Veel plezier met je paard en natuurlijk snel foto's als ze bij jou staat.
haha charmant hea Tsja afvallen Er is 3 jaar niks mee gedaan en ze staat al haar hele leven 24/7 op dit landje dus dat is echt hard nodig Bedankt voor de reactie's
Wat een ontzettend leuke haf zeg! Ik houd wel van de wat steverigere haflingers. Ben benieuwd naar verdere foto's en veel plezier met je nieuwe pony!
wanneer je maar wilt. Vandaag is ze overgekomen en ze was ve rustig. Vond alles even prachtig en kan geweldig springen
gaaf emmaaaa! Je eerste eigen pony! Ook nachten niet geslapen voordat ze kwam!? haha had ik namelijk wel voordat we wins gingen halen Veel plezier met dr
knabbelgirl schreef:wanneer je maar wilt. Vandaag is ze overgekomen en ze was ve rustig. Vond alles even prachtig en kan geweldig springen hihihi dan kom ik zeker een keer
*Ze leeft nog hoor * Ik kwam van school en ik riep dr naam, kwam ze helemaal op me aflopen!!! Wat een schatje is het toch dat doet die van mij nooit .
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh is verliefd Zag je hoe lief ze gisteren naar me toe kwam Vandaag ga ik nieuwe foto's maken. Wil je helpen??