frankrijk vakantie foto's van de paardjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

frankrijk vakantie foto's van de paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 19:51

hallo allemaal was bij kennisen van mij in frankrijk langs geweest die een fokkerij en stieren drijverij of hoe dat ook heet hebben in frankrijk en veel paardjes op de foto gezet Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even eentje tussendoor van mn knappe vent Lachen

Afbeelding

deze fjordjes zijn niet van mijn kennissen die stonden op weg naar een stadje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
de andalusische hengst flamenco *zucht wat een dier*

Afbeelding
cheyenne de arabische volbloed ruin Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de laatste twee ook weer van flamenco

veel kijkplezier en voor het verslag moet je zijn op

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=140453

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:44

hallo boeflover neej ze worden helemaal niet in hun rug geprikt Tong uitsteken ze prikken de mensen met de horens Tong uitsteken ze hebben daar een soort avond dat heet toro piscine en op die avond proberen de mensen die willen en durven zonder wapens of beschermende kleren de stieren in het zwembad te drijven maar die stieren zijn behoorlijk agro en die nemen dus nogal eens iemand op de horens ofzo nou zitten er op de horens speciale bolletjes zodat ze de mensen dan niet kunnen spiezen maar het is echt grappig toro piscine ook echt niet zielig voor de stieren en die mensen lachte er ook allemaal mee die het deden dus tja en de stieren krijgen goed te eten blijven zolang als ze toro piscine kunnen doen op de weilanden rond de stallen nu dus de kale gronden door de 2,5 maanden durende hittegolf daar zonder regen Boos! en als ze dan niet meer actief zijn voor toro piscine worden ze terug vrij gelaten in de camarque maar ze zijn dan wel gebrandmerkt zodat ook andere ze niet kunnen meenemen om ze alsnog voor het echte stiervechten in te zetten zeg maar
ze zijn echt super voor hun diertjes daaro Tong uitsteken

kuzzzzzzzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:58

hej hej ik ken de mensen al jaren ze hebben zelfs paarden staan waar niet meer op gereden kan worden zo oud als ze zijn die toch mogen blijven tot aan hun dood en waar super voor gezorgd wordt. ik zou het niet geloven als ik het niet zelf zou zien en mee zou maken. maar ze prikken de dieren niet de veewagen in de dieren staan namelijk bij de kraal waar de toro piscine in gehouden wordt en ze worden er ingedreven wel vast gezet omdat ze anders gaan vechten samen en daarna worden ze losgelaten als ze aan de beurt zijn zeg maar maar nooit geprikt en ik heb het meerdere malen gezien en ook hoe ze de stieren drijven ze prikken alleen als de stier de mensen aanvalt of de paarden maar das niet met een prik das met een ronde dop die geen vel kapot prikt maar ze meer opzij duwt

de plek op de kont bij het jonge stiertje is omdat ie net gebrandmerkt was en eraan is gaan schuren omdat dat de eerste tijd nog jeukt en dan moet dat nog helen dat trekt wel weer weg maar hij krapt en bijt er nog aan vooral met die droogte en hitte zitten er veel insecten extra last ervan maar wordt wel naar gekeken of het niet gaat ontsteken hoor Tong uitsteken

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 00:00

en flamenco is zeker wel gaaf en mooi ja het was er iedere dag 35 tot 40 graden dus echt heel erg warm veel bosbranden in de omgeving gelukkig niet bij de paarden daaro maar ze vrezen er wel allemaal voor verder is er vorig jaar een overstroming geweest waardoor er nu veel opgeknapt moest worden en de dieren veel te lijden hebben gehad omdat er weinig eten in de natuur was en ze worden wel bijgevoerd maar het is niet genoeg met die hitte het voer is niet aan te slepen ze worden wel 6 of 7 keer per dag bijgevoerd en flink ook Boos!

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 09:47

jah heb een zeer gave vakantie gehad en die stier is silvetta is nog een jong stiertje maar eentje met pit zat Tong uitsteken als je de toro piscine ziet Tong uitsteken

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 14:37

hallo ja ik heb ook gezwommen met de paarden jah op welk paard heb je gereden djedda?
ik ben erg benieuwd ze zijn nml allemaal van kennissen van mij ook daaro dus tja is altijd leuk als er anderen komen daaro Tong uitsteken

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 14:27

jot ik ken indi wel das een merens pony leuk dat je daarop mee kon Lachen

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: PeanutGuapa en 77 bezoekers